5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Ruben

Hoe krijg je een nieuw forum op gang?

Ik heb zelf een forum opgezet voor medewerkers en vrijwilligers van dierenhulp-organisaties. Nu is het probleem dat het forum dus nog leeg is. Ik heb de link al naar diverse instellingen zitten mailen en zie ook veel bezoekers komen, maar omdat het leeg is gaan ze ook snel weer weg. Als iedereen alleen maar komt kijken, komen er dus geen discussies op gang, zijn er geen discussies, dan blijft het alleen maar bij kijken. Ik kan natuurlijk gezellig een beetje met mezelf gaan zitten discussieren, maar weet iemand een andere manier om een nieuw forum “aan te slingeren”? Hoe is dit forum bijvoorbeeld op gang gekomen. Als het eenmaal loopt gaat het wel door, maar hoe krijg je het aan het lopen?

Bijdrager
    araminta

Vol blijven houden, dan komen er vanzelf een paar gebruikers, en verder familie en vrienden ronselen? Je kunt natuurlijk nog een paar gebruikers aanmaken, en met jezelf in discussie gaan, en wie weet komt er wel iemand meekletsen. En dan faseer je je alternatieve ego’s weer uit.

Bijdrager
    meneer de koekepeer
    ”araminta”

Je kunt natuurlijk nog een paar gebruikers aanmaken, en met jezelf in discussie gaan, en wie weet komt er wel iemand meekletsen. En dan faseer je je alternatieve ego’s weer uit.

beste manier 8)

Bijdrager
    Ruben

Met mezelf in discussie gaan vind ik wel erg weird eigenlijk.:-) Ik denk dat ik maar een beetje plagiaat ga toepassen en berichten uit vergelijkbare forums ga kopieren.;-)

Bijdrager
    maceddy

Nog een tip:

hier de link plaatsen :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.