28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    iAntalya

Hoe krijg je die Dashboard Menu?

1)Ik wil die menu hebben waaruit je al die Widgets tovert. Dan bedoel ik niet die menu beneden van waaruit je ze kan slepen, maar de lang werpige menu..Hoe haal je die menu te voorschijn?…:cry:
    2)Hoe kan ik die widgets laten verschijnen en verdwijnen in slowmotion zoals Steve Jobs dat doet.???

Bijdrager
    iMac-Boy

uuuuuuhm….. ff wachten tot 29 april dan komt Tiger uit (ligt die in de winkel) en die heeft dashbord standaard.

Bijdrager
    iAntalya
    ”iMac-Boy”

uuuuuuhm….. ff wachten tot 29 april dan komt Tiger uit (ligt die in de winkel) en die heeft dashbord standaard.

Misschien is het slimmer op naast het TopicOnderwerp ook te lezen wat ik geschreven heb in de vragen die ik stel?…:x maar ja aangezien jij nog geen Tiger hebt, kun je deze Topic wel vergeten..

Bijdrager
    GodzillaPresley

die slowmotion krijg je waarschijnlijk door de Shift-toets ingedrukt te houden.

Bijdrager
    Bob Ross

Er zit zelfs een knop in de dock voor je Dashboard, en standaard zit ‘ie ook onder F12.

Als je 10.4 al hebt is dit niet de plek om er over te praten, zo te horen ben je bepaald geen developer en zelfs die mensen hebben een soort van ‘zwijgplicht’.

Nu moet ik ook ophouden te moraliseren, oke :innocent:

Bijdrager
    error

Slowmotion gaat in combinatie met de shift-toets – net als bij Expose (dus bijvoorbeeld shift-F12)… waarschijnlijk speciaal voor Steeve Jobs gemaakt.

Bijdrager
    iMac-Boy
    ”iAntalya”
    ”iMac-Boy”

Misschien is het slimmer op naast het TopicOnderwerp ook te lezen wat ik geschreven heb in de vragen die ik stel?…:x maar ja aangezien jij nog geen Tiger hebt, kun je deze Topic wel vergeten..

Okee sorry je hebt volkomen gelijk ik moet beter lezen zal ik de volgende keer doen, maar dan moet jij beloven beter nederlands te schrijven.
    1)Ik wil die menu hebben waaruit je al die Widgets tovert.,
    Moet dus zijn: Ik wil het menu hebben waaruit je al die Widgets tovert.
    2) Hoe haal je die menu te voorschijn
    Moet dus zijn : …Hoe haal je het menu te voorschijn? of …Hoe haal je dat menu te voorschijn?
    3) Dan bedoel ik niet die menu beneden van waaruit je ze kan slepen, maar de lang werpige menu linksboven in het plaatje hierbeneden
    Moet zijn: Dan bedoel ik niet het menu beneden van waaruit je ze kan slepen, maar de lang werpige menu linksboven in het plaatje hierbeneden

Mensen die Tiger al hebben zullen zulke vragen niet stellen.
    Als jij Tiger al hebt……illigaal?

Bijdrager
    inod3

@iAntalya: reageer ff normaal man..

lol

Bijdrager
    iAntalya
    ”iMac-Boy”

Mijn Tiger is volkomen legaal dus ik weet niet waar jij het over hebt.
    Het is nog steeds illegaal in plaats van illigaal. :o
    Bespaar me alsjeblieft je NL taalcursus, als je toch al geen toegevoegde waarde hebt voor dit Topic, reageer dan gewoon niet. That simple…
    Ik heb deze topic niet geopend om aan mijn Nederlands bij te schafen..:mrgreen:
    …. Zo, waar waren we gebleven… Weet iemand misschien hoe ik dat menu tevoorschijn SimSalaBim…

Bijdrager
    Buzz

Als je een legale Tiger hebt dan heb je er vast ook een handleiding en help-functie bij gekregen. Bovendien ben je dan een van de heel weinige mensen in Nederland die een legale Tiger heeft, en ik denk de enige die erover praat. De rest van de developers met een legale beta heeft een non-disclosure contract getekend en houdt zich eraan.

Dus ik denk dat een beetje bescheidenheid passend zou zijn bij jou bevoorrechte positie, en dat jij dan bovendien de aangewezen persoon bent om ons de komende week het antwoord op alle Tiger vragen te geven!

En om even antwoord te geven op je vraag: Dat plaatje van de WWDC 2004 is een screenshot uit een hele vroege Tiger beta, van bijna een jaar geleden. Ondertussen is natuurlijk flink aan Tiger gesleuteld. Ik denk dus dat je niet kan verwachten dat alles er precies hetzelfde uitziet en hetzelfde werkt als tijdens die eerste Tiger demo vorig jaar.

Bijdrager
    iAntalya
    ”Buzz_D”

Als je een legale Tiger hebt dan heb je er vast ook een handleiding en help-functie bij gekregen. Bovendien ben je dan een van de heel weinige mensen in Nederland die een legale Tiger heeft, en ik denk de enige die erover praat. De rest van de developers met een legale beta heeft een non-disclosure contract getekend en houdt zich eraan.

Dus ik denk dat een beetje bescheidenheid passend zou zijn bij jou bevoorrechte positie, en dat jij dan bovendien de aangewezen persoon bent om ons de komende week het antwoord op alle Tiger vragen te geven!

ik ben noch developer noch in het bezit van een illegale Tiger….
    en ik ga jou hier niet uitgebreid zitten vertellen over hoe ik em hem gekregen. Thats Personal… 8) en daar heb ik deze Topic niet voor geopend..

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ok, en dan nu weer on-topic.

Bijdrager
    iAntalya
    ”Mac-ofiel”

Ok, en dan nu weer on-topic.

Dat hoop ik ook ja…. :sotp:

Bijdrager
    Buzz

Ok, on-topic: ik heb een toevoeging gemaakt aan mijn vorige berichtje om je vraag te beantwoorden.

Bijdrager
    iAntalya
    ”Buzz_D”

En om even antwoord te geven op je vraag: Dat plaatje van de WWDC 2004 is een screenshot uit een hele vroege Tiger beta, van bijna een jaar geleden. Ondertussen is natuurlijk flink aan Tiger gesleuteld. Ik denk dus dat je niet kan verwachten dat alles er precies hetzelfde uitziet en hetzelfde werkt als tijdens die eerste Tiger demo vorig jaar.

Dan kan het zo zijn, dat die langwerpige menubalk linksboven is komen te vervangen door de menu die van beneden popt…:?

Bijdrager
    ParadoX

pcies, je weet al. wrom dan nog al die andere mensen maar gek maken met het feit dat jij tiger al hebt en de andere niet…

Bijdrager
    Hobbes

Heb zelf Tiger nog niet.
    1)Maar je ziet nu toch meteen dat dit een oude versie van Tiger is daar kan je de widgets niet tonen ze staan links boven in dat balkje.
    En als het de nieuwe zou zijn zou er links beneden een plusje moeten komen.
    kijk maar naar dit filmpje
    2) Waarschijnlijk daar inderdaad de schift toets ingeduwd te houden

Bijdrager
    TLM
    ”iAntalya”
    ”iMac-Boy”

Mijn Tiger is volkomen legaal dus ik weet niet waar jij het over hebt.
    Het is nog steeds illegaal in plaats van illigaal. :o
    Bespaar me alsjeblieft je NL taalcursus, als je toch al geen toegevoegde waarde hebt voor dit Topic, reageer dan gewoon niet. That simple…
    Ik heb deze topic niet geopend om aan mijn Nederlands bij te schafen..:mrgreen:
    …. Zo, waar waren we gebleven… Weet iemand misschien hoe ik dat menu tevoorschijn SimSalaBim…

Misschien is het je Tiger wel legaal ja, maar tot 29 april mag je er eigenlijk niets over vermelden … dat weet je toch zelf wel

TLM

Bijdrager
    windowsinthewindow
    Bijdrager
    Hobbes
    ”windowsinthewindow”

ik zou hier eens kijken
    http://www.apple.com/macosx/theater/dashboard.html

Heb ik al gezegt :sealed:

Bijdrager
    Sad

iAntalya ik denk dat de meeste mensen zich storen aan het feit dat jij achter elkaar een boel vragen stelt die:

1) gewoon in de handleiding beantwoord worden
    2) over Tiger gaan en warez worden op dit forum niet behandeld

Als je tot slot nog een topic start “ik wil geband worden” (inmiddels naar de Lounge verplaatst) dan kan ik me voorstellen dat veel mensen jou tamelijk irritant beginnen te vinden. En daarmee krijg je dus nooit zinnige antwoorden op je vragen.

Bijdrager
    Tigre

Je zou toch verwachten dat iedereen op dit forum toch al minstens een jaar bezig is om alles wat met Tiger te maken heeft minutieus te volgen. Dus ja, vragen in de trant zoals hierboven gesteld verwachten we natuurlijk niet.

De site van Apple loopt over van informatie, en wordt regelmatig aangepast. Compleet met filmpjes die de belangrijkste zaken laten zien.

En straks komt er een online tutorial bij voor diegene die de Box hebben aangeschaft.
    en dan ook nog via het Learningcenter op de .Mac site.
    Gewoon nieuwsgierig blijven en veel uitzoeken.
    :wink:

Bijdrager
    wiedo
    ”iMac-Boy”

Moet zijn: Dan bedoel ik niet het menu beneden van waaruit je ze kan slepen, maar de lang werpige menu linksboven in het plaatje hierbeneden

Moet zijn “HET langwerpige menu” :evil:

Bijdrager
    Hobbes
    ”Tigre”

Je zou toch verwachten dat iedereen op dit forum toch al minstens een jaar bezig is om alles wat met Tiger te maken heeft minutieus te volgen. Dus ja, vragen in de trant zoals hierboven gesteld verwachten we natuurlijk niet.

De site van Apple loopt over van informatie, en wordt regelmatig aangepast. Compleet met filmpjes die de belangrijkste zaken laten zien.

En straks komt er een online tutorial bij voor diegene die de Box hebben aangeschaft.
    en dan ook nog via het Learningcenter op de .Mac site.
    Gewoon nieuwsgierig blijven en veel uitzoeken.
    :wink:

Wat bedoel je met online tutorila voor degene die de box hebben aangeschaft??

Bijdrager
    iMac-Boy
    ”wiedo”
    ”iMac-Boy”

Moet zijn “HET langwerpige menu” :evil:

Die had ik gemist, maar ik ben dan ook zoals sommige wel denken, geen leraar.:wink:

Bijdrager
    iAntalya
    ”colpolyp”

iAntalya ik denk dat de meeste mensen zich storen aan het feit dat jij achter elkaar een boel vragen stelt die:

1) gewoon in de handleiding beantwoord worden
    2) over Tiger gaan en warez worden op dit forum niet behandeld

Als je tot slot nog een topic start “ik wil geband worden” (inmiddels naar de Lounge verplaatst) dan kan ik me voorstellen dat veel mensen jou tamelijk irritant beginnen te vinden. En daarmee krijg je dus nooit zinnige antwoorden op je vragen.

Heb ik een topic gestart, <ik wil geband worden>
    ik weet niet wat jij zegt hoor, kan je me dat aantonen dan…….:x
    Je beschuldigt me zomaar, geef die link dan en kijk goed of het mijn bericht is die bovenaan die zogenaamde topic zou zijn….

Bijdrager
    KarelWillem

En zo wert het Nederlands noch slegter dan het al was. :wink:

@polcolyp: Het bantopic is niet gestart door onze goede vriend. Beter lezen dus…
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=43941&highlight=

Bijdrager
    iAntalya
    ”KarelWillem”

En zo wert het Nederlands noch slegter dan het al was. :wink:

@polcolyp: Het bantopic is niet gestart door onze goede vriend. Beter lezen dus…
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=43941&highlight=

forgive me, ik ben een belg…. hahhahah:mrgreen:
    bedankt KarelWillem voor de bevestiging. Ik eis met dit bewijs een rectificatie… :wink:
    I rest my case… :sealed:

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.