19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:

Bijdrager
    Aaii

Hoe krijg ik nummers weer van mijn iPod af?

Hallo!
    Ik heb een paar weken terug een nieuwe iPod nano 2e generatie gekocht. Nu heb ik een hoop nummers erop staan die automatisch via mijn pc erop kwamen. Maar ik wil er ook weer veel vanaf halen! Iemand enig idee hoe dat moet?
    HELP!:(

Bijdrager
    Nikita

Ik blijf d’r bij dat Apple een fout heeft begaan door geen handleiding meer mee te leveren…

http://manuals.info.apple.com/n/iPod_nano_(2nd_Gen)Overzichtshandleiding.pdf

(link kopiëren en plakken, want de URL tags pakken geen haakjes…)

(Hoewel, als je nou even rondneust in voorkeuren van iTunes was je er vanzelf ook wel op gekomen)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik blijf er bij dat mensen eens op dat menuknopje ‘Help’ moeten klikken.

Geblokkeerd
    Anoniem

…en dat deze mensen ook even in de voorkeuren kunnen kijken en zelf kunnen
    vogelen. Zoveel kun je niet kapot maken met die software namelijk.

Als je nummers niet op je iPod wilt, dan moet je zorgen dat je handmatig
    synchroniseert. Sluit je iPod aan, en ga naaar je voorkeuren van iTunes.
    Ga dan naar het knopje iPod, en je ziet de opties voor het synchroniseren
    voor je iPod. Als je daar even in knutselt heb je het binnen 3 minuten door;)

Bijdrager
    Nikita

Dat ook… Of de zoekfunctie hier, want sinds die handleiding niet meer meegeleverd wordt, komen vragen uit deze categorie steeds vaker voor.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Nikita”

Ik blijf d’r bij dat Apple een fout heeft begaan door geen handleiding meer mee te leveren…

Er is wel wat van aan, hoeveel mensen vertikken het niet van die te lezen.

Bijdrager
    Nikita
    ”PietjePuk”
    ”Nikita”

Er is wel wat van aan, hoeveel mensen vertikken het niet van die te lezen.

Dan heb je een veel betere reden om ze een schop onder hun kont te geven, nu niet meer :wink:

Moderator
    Poezenbeest

Ten eerste staat er in het forum een prachtige help-topic (met dank aan unSOUND) en ten tweede biedt de help-functie van iTunes ook uitgebreide support. RTFM dus!

Maar goed, de makkelijkste manier is om naar de opties van de iPod te gaan in iTuunes en daar het selectievakje “Beheer bestanden handmatig” aan te vinken.
    Als je dat hebt gedaan klik je in de linker kolom op de iPod en dan zie je alle nummers die op de iPod staan. Selecteer de nummers die je wil verwijderen en druk op del. (de bestanden worden van de iPod afgehaald, ze blijven wel in de bibliotheek op de computer staan).

Om dit probleem in de toekomst op te lossen, zou je een slimme afspeellijst kunnen maken (of een gewone) en alleen die laten synchroniseren met je iPod.

Bijdrager
    Aaii
    ”joram”

…en dat deze mensen ook even in de voorkeuren kunnen kijken en zelf kunnen
    vogelen. Zoveel kun je niet kapot maken met die software namelijk.

Ik kan alles kapot maken. Geloof me;)

Bijdrager
    Nikita

Maar een Help functie niet. Niet zo naïef doen. Bovendien zijn sinds iTunes 7 de iPod voorkeuren ZO onwijs centraal te vinden (ik bedoel; sluit het kreng aan en klik in iTunes op het iPod icoon, hoe moeilijk is het?) dat je dit ook binnen 5 minuten zelf had kunnen uitvinden :roll:

Bijdrager
    Aaii
    ”Zerk”

Ten eerste staat er in het forum een prachtige help-topic (met dank aan unSOUND) en ten tweede biedt de help-functie van iTunes ook uitgebreide support. RTFM dus!

Maar goed, de makkelijkste manier is om naar de opties van de iPod te gaan in iTuunes en daar het selectievakje “Beheer bestanden handmatig” aan te vinken.
    Als je dat hebt gedaan klik je in de linker kolom op de iPod en dan zie je alle nummers die op de iPod staan. Selecteer de nummers die je wil verwijderen en druk op del. (de bestanden worden van de iPod afgehaald, ze blijven wel in de bibliotheek op de computer staan).

Om dit probleem in de toekomst op te lossen, zou je een slimme afspeellijst kunnen maken (of een gewone) en alleen die laten synchroniseren met je iPod.

Jeej:D Heb hem
    Dank u Zerk :kiss:

Moderator
    Poezenbeest

Apple-gebruikers zijn gewoon wat intiniutiever dan peecee=ers :D:D

Bijdrager
    Nikita
    ”Zerk”

Apple-gebruikers zijn gewoon wat intiniutiever dan peecee=ers :D:D

Blijkbaar… :|

Bijdrager
    iJoost

Hier speciale link voor Windozen…

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304946

Staat het daar niet bij dan? ;-P

Bijdrager
    Buzz

Nee daar staat het niet bij. Dat gaat alleen over problemen die verder gaan dan wat in de handleiding staat vermeld.

Moderator
    Poezenbeest
    ”Buzz_D”

Nee daar staat het niet bij. Dat gaat alleen over problemen die verder gaan dan wat in de handleiding staat vermeld.

Handleiding????

Bijdrager
    Buzz

Ja, je weet wel, een handleiding, dat is zo’n stuk tekst met instructies voor de bediening van het een of het ander, meestal in de vorm van een soort boekje, maar de laatste tijd ook steeds vaker in de vorm van een PDFje op de CD-ROM, of een help-functie in een stukje software.

Bijdrager
    iJoost

Zag je de smiley niet?

Bijdrager
    Buzz

Ja, ik had wel door dat je het blijkbaar zelf heel erg leuk vond om die link te plaatsen. Maar knipoog of niet, het helpt niet mee om het forum bruikbaar en vriendelijk te houden. Vandaar dat ik dat even aangaf.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.