9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Hoe krijg ik m’n screensaver weer aan de gang?

Wie kan me helpen? Een klein, maar toch irritant probleempje: mijn screensaver werkt niet meer. Hij gaat simpelweg niet meer aan. Ik heb wel zes keer alle instellingen via systeemvoorkeuren gecontroleerd. Hij moet na een minuut of vijf aangaan en na zo’n 20 minuten in sluimer gaan. Maar er gebeurt dus helemaal niets. Hoe kan ik dat verhelpen?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Heb je al de screensaver getest? Mogelijk een muis die toch constant een beetje verspringt ofzo?

Bijdrager
    MacAanZee

Nee dat is het absoluut niet. En welke screensaver ik ook gebruik: en gedownloade of gewoon foto’s van iPhoto, hij springt gewoon niet aan

Bijdrager
    KingAchille

Op dit forum blijkt het wel eens de gewoonte te zijn om je pen op je tablet te laten liggen. Aangezien deze ook als een muis functioneert en deze ook kan bewegen, ligt het daar misschien aan…
    Mvg,

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb “gewoon” de mighty mouse en geen tablet en die muis ligt op mijn bureautje – net als altijd. Alleen de saver doet het niet meer. Ik vind het echt een raadsel

Bijdrager
    sypie

En soms vergeet men ook wel eens om een vinkje weg te halen of te zetten. Dat heeft meer met het slaapstand te maken dan met de screensaver.

Altijd handig om daar ook even naar te kijken.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Heb je ’t ook als de muis niet is aangesloten?

Bijdrager
    Misja

En wat gebeurd er als je de screensaver als interactieve hoek instelt?

Bijdrager
    MacAanZee

Het maakt allemaal niet uit. Hij gaat wel in sluimerstand, na 20 minuten, zoals ik heb ingesteld. Maar alleen de screensaver doet niets.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.