9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    staaf

hoe krijg ik mijn filmpje/video naar de macbook?

Ik heb vanmiddag met de camera van de iphone een filmpje gemaakt. Duur; bijna 4 minuten. Nu wil ik het in mijn macbook hebben, maar mailen kan niet, want de boodschap is: film is te lang, kan alleen maar een gedeelte..
    Nu hangt ie oldschool met een kabeltje aan de laptop, maar hij komt nog steeds niet binnen. Hoe krijg ik dit filmpje in zijn geheel in mijn macbook?

ps. noem je zo’n zelfgemaakt ‘filmpje’ nou een filmpje of een ‘video’?

Dank alvast..

Bijdrager
    mennon

Fotolader gebruiken??

Bijdrager
    KarelWillem

Een video heet dat.

Want volgens Apple heeft je iPhone een video-opnamefunctie.

‘Filmpjes’ importeer je met iPhoto, of haal je i.d.d. met Fotolader binnen.

Bijdrager
    belfortmac

@staaf

Even voor de duidelijkheid!
    Dat het niet via mail kan, betekent alleen maar dat de bestandsgrootte te hoog is als e-mailbijlage.
    Je kunt dus wel filmpjes versturen, zolang ze maar niet te groot zijn.

Bijdrager
    Beech

Als je je iPhone aan je macbook hangt opent iPhoto dan niet vanzelf ? Zo nee, open iPhoto dan handmatig en stel in dat iPhoto opent als een camera wordt aangesloten. Lukt dit allemaal niet dan kun je altijd nog Phototransfer aanschaffen.

Bijdrager
    wouter57

In iTunes de iPhone synchroniseren via wifi. Hoef je er niets meer aan te doen en worden de filmkes automatisch overgezet naar iPhoto.

Bijdrager
    flierefluiter

Ik heb de dropbox app op mijn iPhone en in de settings ‘camera upload’ aangezet voor foto’s en video’s die ik maak met mijn iPhone. Bij wifi contact synchroniseert alles automatisch naar de dropbox folder. Geen omkijken naar.

Bijdrager
    Akoni

Mijn advies is Photosync app op je iphone en Mac Book zetten.
    Eitje en werkt als een speer!

Photosync

Bijdrager
    nyeauls

Om foto’s/videos van mijn iOS device naar mijn Mac te sturen, of andersom, gebruik ik altijd Instashare.
    Is een app voor iPhone/iPad + Mac.
    Werkt makkelijk en snel via Bluetooth of Wifi.

Website Instashare

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.