8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Hoe krijg ik m.facebook.com op iPhone zelfde als op Mac

Als ik op m.facebook.com met Safari krijg je een heerlijke no nonsense versie van Facebook. Op de iPhone resulteert dezelfde URL in een hopeloze responsive versie met renderfouten en een niet functionerende navigatie. Hoe krijg ik de desktop mobiele versie op mijn mobiel?

Bijdrager
    tarun

m.facebook.com is de mobiele versie. Die is juist bedoeld voor je iPhone.

Bijdrager
    KarelWillem

Renderfouten en niet functionerende navigatie?

Ik gebruik deze versie al meer dan een jaar i.p.v. de Facebook-app, maar ben nog nooit wat raars tegen gekomen.

Maar het klopt wel dat dezelfde URL op je Mac en op je iPhone resulteren in een totaal andere weergave.

Mac:

Telefoon:

Bijdrager
    computer space

Ik wil dus die bovenste.

Moderator
    Mac Daddy

Sorry om dit te zeggen, maar je geeft het zelf al aan. Dit is een responsive design. 3 keer raden wat een responsive design doet?
    Juist, hij is responsive aan het apparaat en zal dus herkennen dat ie op een computer of een iPhone wordt gebruikt en de daarbij behorende opmaak tonen. Dat is, volgens de maker, de beste manier om de website te gebruiken.
    Daar is, denk ik, moeilijk omheen te werken.

Bijdrager
    computer space

Ja ik wil ook dat mijn browser overal desktop pretendeert te zijn. Nog beter, on the fly schakelbaar.

Anoniem

Ik maak geen gebruik van Facebook, maar in Chrome for mobile heb je deze optie.

Bijdrager
    KarelWillem

Yep. Dan krijg je de desktop-versie. Die niet responsive is dus. .;)

En in het geval van Facebook lukt zelfs dat niet helemaal.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.