13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    anoukane

Hoe krijg ik een App naar m'n Ipad zonder te sync'n?

Hallo,

Ik ben aan het afstuderen op digitale magazines en heb met Adobe Flash een Ipad app (.ipa file) gemaakt. Nu heb ik dit bestand en ik weet niet wat de juiste manier is om dit bestand op de Ipad van het bedrijf te zetten.

Als ik het met Itunes probeer wil Itunes de Apps gaan sync’n waardoor alle programma’s op de Ipad verdwijnen en er ééntje voor terug komt, mijn Ipad app. Is er een manier waardoor ik mijn .ipa file kan toevoegen zonder dat de andere apps op de Ipad verdwijnen?

Ik werk dus op m’n eigen Macbook en de Ipad is van het bedrijf.

Als ik er op Google vind ik alleen verhalen over gehackte Ipads enzo. Dat is natuurlijk geen optie.

Alvast bedankt:)

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    stavos

Ik neem aan dat de betreffende app niet in de App Store staat? Anders is opnieuw downloaden de eenvoudigste oplossing.
    Maar anders de app toevoegen aan de iTunes bibliotheek waar de iPad mee gesynchroniseerd is en op die manier toe laten voegen, zonder dat daarbij de andere gegevens gewijzigd worden.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Precies! Via de computer waar de iPad op geconfigureerd is kan je gewoon bestanden toevoegen.

Bijdrager
    anoukane

Nee klopt, die staat niet in de App Store.

Ik ben bang dat de eigenaar hem met een Itunes bibliotheek thuis heeft gesynct en niet met een Itunes bibliotheek op het bedrijf. Maar goed, dat ga ik ff navragen.

Thanks voor de tip.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Ik denk dat dit niet gaat werken als de iPad niet gekraakt is.
    Je kan toch ook geen gedownloade .ipa’s aan je iTunes toevoegen en eventjes syncen…..

Bijdrager
    anoukane

Volgens mij kan dat wel. Maar ik ben echt een noob op dat gebied.

Ik dacht ook dat je een Ipod kon linken aan max 5 pc’s.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Je kunt 5 machines autoriseren inderdaad, dat klopt, maar dat heeft niets te maken met zelfgemaakte ipa’s in je iTunes die je probeert te syncen.

Geloof me, zonder AppSync gaat het niet werken en daar moet je je apparaat voor kraken.
    Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen en mijn ongelijk bewijzen:)

Bijdrager
    anoukane

Ik geloof best dat je gelijk hebt, maar ga ’t nog wel even proberen.

Ik heb deze “tutorial” bekeken en daar heeft ie het niet over jailbreaken of iets dergelijks.

http://www.gotoandlearn.com/play.php?id=116 Vanaf 11m22s

Hmzz..

Bijdrager
    hvanschaick

Als je de hele presentatie bekijkt, zal je zien dat het alleen werkt als je de correcte certificaten hebt om om je applicatie te laten lopen.

Dat kan alleen als je een geregistreerde developer bent en de applicatie de juiste certificaten bevat…

Dus jammer maar helaas… Tenzij jij de developer bent en Flash CS5 in bezit hebt…

Bijdrager
    anoukane
    hvanschaick op 17 maart 2011

Tenzij jij de developer bent en Flash CS5 in bezit hebt…

Ik heb de juiste develop certificaten/license dankzij m’n school. Zonder die certificaten zou ik al geen .ipa file kunnen exporteren vanuit flash.
    De .ipa file staat al in m’n Itunes.

Maar goed, nu moet ik ‘m dus nog op de Ipad krijgen..:)

Bijdrager
    hvanschaick

En je iPad is correct gekoppeld met iTunes?
    DAn zou het op slepen van de applicatie naar ‘Installed app toch moeten werken…
    Is de iPad wel geregistreerd als test unit?
    Via Xcode met de organiser…

Bijdrager
    bonestaak

Tja zit met hetzelfde, ik heb een ipad 1 en de programma’s die ik op de ipad had staan (officieel) staan er niet meer op, natuurlijk heb ik ooit een (echte) backup gemaakt voorheen naar mijn mac, ik heb die apps ook nog ergens staan, maar sinds ik een nieuwe mac heb met os 10.10 kan ik niet meer zonder Itunes synchen (itunes verwijst constant naar io6 en hoger en dat heb ik natuurlijk niet). Al die toeters en bellen van appulos etc werken allemaal niet meer op die oude os 5.11

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.