14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    complex23

HOE KRIJG IK ALBUMILLUSTRATIES OP IPOD NANO 4 G?!?!?!

Ik hem nu al 3 weekjes de nieuwe ipod nano zilver 4 gb en ben er al de heletijd mee aan het kloten!!
    ik begrijp niet waarom ik niet de album hoesjes kan zien als ik een nummer afspeel PLEAZZZEE KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN?????
    :x :x :x :x :x :x [size=18:c2e56439d9][/size:c2e56439d9]

Bijdrager
    puntKoen

Stel in godsnaam eens je vraag normaal!

Heb je in het iPod venster in iTunes, bij het tabblad muziek ‘Geef albumillustraties op deze iPod weer’ aangevinkt?

Bijdrager
    TRML

Heb je iTunes 7 ? Klik dan even op je iPod in het linker kolom (van iTunes) en dan op het tapje “Muziek” daar is een optie om albumart ook naar je ipod te syncen (misschien is die uit)

Bijdrager
    Turbanus

:? Kleuter???

Bijdrager
    Marconius

Wow cool, heb jij al een Nano 4e generatie?? Die wil ik ook wel…

Bijdrager
    complex23

ik heb gekeken of albumillustraties tonen aan staat, en deze staat gewoon aan, en heb de nieuwste itunes…dus ik weet niet of dat 7 of 8 of wat dan ook is

Bijdrager
    Marconius

iTunes 8? Het wordt telkens gekker…

Als je nou eens op een nummer klikt en dan bij iTunes kijkt. Is er dan wel een illustratie bij?

Bijdrager
    complex23

ja die is er wel bij ja….bij de meeste nr’s dan

Bijdrager
    complex23
    ”Turbanus”

:? Kleuter???

dumbass????:?

Bijdrager
    error

Heb je een Mac of PC?

Al eens helemaal leeg gemaakt en alles er opnieuw op gezet?

Bijdrager
    complex23
    ”error”

Heb je een Mac of PC?

Al eens helemaal leeg gemaakt en alles er opnieuw op gezet?

pc….ehhm..nee heb dat niet gedaan, help dat denk je?

Bijdrager
    error

PC dus… was ik al bang voor gezien de wijze waarop jij hier je vraag stelt. Je bent op een Mac forum dude, in het hol van de leeuw als het ware…

>help dat denk je?

Ja dat zou kunnen help…

Moderator
    Strifer

het zou kunnen helpen. gooi je ipod eens helemaal leeg en herstel ‘m. misschien is er ergens iets fout gegaan. dat zou zomaar kunnen.

en even een tip: als je je gewoon normaal gedraagt en een beetje je best doet en vriendelijk bent dan zijn de mensen hier dat ook. al die hoofdletters en lompe reacties (waardoor het soms lijkt alsof het je niets kan schelen) lokken ook weer reacties uit. vandaar..

Bijdrager
    QuikCyborg

Kan je dit ook even normaal vragen. Je steld de vraag net of wij er wat aan kunnen doen dat jij er geen verstand van heb. Ik vind dit echt niet normaal gewoon. Dit soort mensen moeten gewoon een soort van korte bann krijgen !

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.