11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Geblokkeerd
    Humain

Hoe kom ik van OMT af?

Ik ben grote schoonmaak aan het houden en me op diverse plekken aan het uitschrijven.
    OMT was de volgende stap die ik wilde gaan zetten, dus ik dacht ik duik er even in.

Zelf kon ik niet gevonden krijgen hoe ik hier mijn gehele account moest wissen zonder bij de mail te kunnen die ik hier gebruik, maar niet meer in gebruik heb. Dus dacht ik, ik stuur OMT een mail. En wat denk je, geen reactie, ook niet na een reminder.
    Dus,… hoe fix ik dit?:)
    Zie afbeelding mail als bewijs.

Bijdrager
    Shmoo

Moet je even wachten tot eind mei dan is de nieuwe omgeving klaar. ^

Bijdrager
    fred44nl

<p class=”cite”>Shmoo op 11 juli 2018 om 23:39</p>
    Moet je even wachten tot eind mei dan is de nieuwe omgeving klaar. ^

heb je ook een jaartal ??

Moderator
    Night

Geen probleem; ik zal het vanavond even in orde maken voor je, @humain

Geblokkeerd
    Humain

Dankjewel Night!

Geblokkeerd
    Humain

@shmoo Neemt niet weg dat ze wel even netjes op de mail hadden kunnen reageren.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Humain.

Bijdrager
    Shmoo

Het zal mij zelfs niets verbazen als dat mailadres van de redactie nog gewoon bij Jan-David (vorige eigenaren) en de gang thuis aankomt. ^

Ik sta nergens meer van te kijken bij OMT.

Moderator
    Night

Het probleem is dat de mailserver niet meer naar behoren werkt, Zo krijg je bv ook geen mail meer als je jezelf abonneert op topic, als iemand je een PB stuurt, etc. Het is om moedeloos van te worden, want het heeft allemaal gewoon prima gewerkt.

@humain: ik zal je account verwijderen, maar ik kan je er dus helaas geen bevestigingsmail van sturen.

Geblokkeerd
    Humain

@night Blijkbaar kan ik nogsteeds inloggen:P en we zijn al een week verder

Bijdrager
    Brombeer

Dan post je wat ranzig materiaal. Word je in elk geval voor een tijdje verbannen… 😈

Moderator
    Night

Hmzz dat zou niet mogen kunnen.

[update]

Kennelijk was ik vergeten de wijzigingen op te slaan 😊
    Zoals je ziet is gebruiker Humain nu geblokkeerd voor verdere deelname aan OMT. Ook zal deze gebruiker verder geen mail, pushberichten, notificaties en PB’s meer ontvangen. Wél blijven alle eerdere posts zichtbaar om de continuïteit van reeds bestaande topics niet aan te tasten.

Bedankt voor het even melden en excuses voor de vertraging.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.