6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Peng10

Hoe kan ik WMV film bekijken in b.v. Explorer

De meeste filmpjes worden in m,n explorer geopend via quicktime helaas kan je niet alle films zien (WMV, avi) als mac gebruiker, via vpc dus wel.
    Wie weet toch een paar goede tips!
    :roll:

Bijdrager
    Gijs

Windows Media Player voor OS X downloaden bij Micorsoft.

Bijdrager
    Peng10

die heb ik inderdaad al , dus als ik zo,n film ge Emailt krijg van iemand dan kan ik hem inderdaad bekijken via windows media player , alleen heb geen plugin voor dit in de explorer dus hij draait er niet in, explorer en kan hem dus ook zelf niet downloaden , zoals ik gewend ben b.v. met quicktime je bekijk een muziek clip mpeg en je kan hem dan ook in explorer (quicktime plugin ) downloaden.

groetjes Peter

Bijdrager
    Zout

het blijft een microsoft product he!

Bijdrager
    Fonzie2000

Het gebeurt bij mij dat Windows Media Player automatisch wordt opgestart als ik een .wmv filmpje wil bekijken.

Maar soms moet ik ook eerst het filmpje downloaden en kan het dan pas bekijken.

zal volgens ook wel aan Microsoft liggen

Moderator
    Lucas Raggers

In de preferences van IE kun je bij File Helpers aangeven wat IE moet doen bij bestanden met een bepaalde extensie. Er zijn dan wat mogelijkheden, bv:
    – hij kent hem niet (voer hem dan in)
    – download hem direct
    – laat hem zien in een player

Prima oplossing, alleen heb ik de ervaring dat hij de instellingen niet voor me bewaart waardoor ik iedere keer dat ik IE gebruik mn instellingen moet veranderen.

Gebruik nu bijna altijd Chimera en daar gaat het tot nog toe er goed mee, wat betreft audio/video

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.