12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Gitta M

hoe kan ik wijzigingen aan mijn website online krijgen?

Hallo,

Ik heb recent een website gemaakt in iWeb. Daarna heb ik ze geüpload met Cyberduck naar Alphamega hosting.
    Maar het is een website waar ik aan sommige pagina’s toch zeker wekelijks wijzigingen ga aanbrengen.
    Hoe krijg ik die wijzigingen online? Moet ik telkens alles terug uploaden? Heb dat daarnet geprobeerd en kreeg dan nog een error van Cyberduck.
    Ik heb al veel gelezen op fora hierover, maar ik ben een leek hierin en het klinkt me allemaal Chinees in de oren.
    Dus als iemand mij in simpele taal kan uitleggen hoe ik dat het best doe, graag!
    Heb al geprobeerd met synchroniseren, maar er is niets gewijzigd.

Met vriendelijke groeten,
    Gitta

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Ik heb je topic verplaats van subforum One More Thing naar dit subforum.

Is er een reden dat je niet de ingebouwde ftp-upload van iWeb gebruikt? Of het je een oude versie van iWeb misschien?
    Als je via Cyberduck upload, moet je inderdaad de hele iWebfolder opnieuw uploaden.

Je vertelt niet wat dan die foutmelding is en heb je dan inderdaad de hele folder geupload? Naar de juiste directory neem ik aan?

Bijdrager
    Gitta M

Ik heb iweb ’08 2.0.4
    Dat zal misschien inderdaad een oudere versie zijn.
    Ik krijg altijd de melding dat de folder niet volledig geupload is. Heb vandaag al 3x geprobeerd.
    Is toch wel tijdrovend dan als je altijd alles moet uploaden, niet?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, dat wel.;-)
    Heb je nog genoeg ruimte op de server dan? Het is net als bij een hd op je computer: eens zit het vol.

Bijdrager
    Nick Nack

Je kunt in iWeb ook je FTP gegevens ingeven. Als je dat goed hebt gedaan, kun je iedere keer wanneer je een pagina hebt bijgewerkt op ‘bijwerken’ klikken en het wordt automatisch op het internet gezet.

Moderator
    Strifer