5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Hoe kan ik video’s in iTunes anders indelen?

Het is mij nooit gelukt om films en muziekvideo’s in iTunes op de goede plek te krijgen. Ik heb ze dus gewoon onder “Afspeellijsten” staan. Nou is dat op mijn iPod video nooit een probleem geweest. De video’s gingen daar toch gewoon onder “video” staan bij het synchroniseren. En op mijn iPod kan ik de verschillende videoafspreellijsten gewoon zien.
    Maar nu ik een Intel G5 heb (24″) met Tiger en afstandsbediening, heb ik er ineens last van. Want als ik in het menu click wil ik daar toch wel films en muziekvideo’s apart zien, want daar is alles alleen te vinden in een lange alfabetische lijst onder “films” en niet in de verschillende afspeellijsten die ik voor mijn iPod gemaakt heb. In iTunes is de map “Muziekvideo’s” leeg en het lukt me niet om mijn muziekvideo’s te verplaatsen naar die map. Hoe kan ik dat doen?

Bijdrager
    petermac

Dat doe je door de muziekvideo te selecteren, :apple:-i te doen, en dan onder het tabblad “video” bij soort video: muziekvideo in te vullen.

Dan komen ze automatisch goed staan, hetzelfde geld voor films

Bijdrager
    MacAanZee

Dan krijg je een slimme afspeellijst met “Soort video is Muziekvideo”? Bedoel je dat?
    Als ik dan op “werk bij” druk, gebeurt er niets.

Bijdrager
    darh

iMac G5 24″ dat vind ik wel heel knap 8)

En ja, dat bedoeld Peter

Bijdrager
    MacAanZee

Nou ja een iMac Intel Core 2 Duo (TWO intels inside!) dan. Maar dat klinkt niet. Maar je hebt gelijk. Maar ik ben nog zo gewend dit model G5 te noemen!

Maar intussen heb ik nog geen muziekclips in de muziekvideolijst!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.