12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Roosje

Hoe kan ik tekst in een cirkel plaatsen?

Op mijn iMac wil ik in InDesign een regel rond een cirkel plaatsen. In lagen werken? Tekst in contour maken? Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
    Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank voor de tips.

Bijdrager
    Shmoo

?‍?

Bijdrager
    pruus

Had jij hier al gekeken? Google helpt!!!!

Bijdrager
    Roosje

shmoo,
    Hartelijk dank voor de tip. Deze is luid en duidelijk.

Pruus
    Ga straks kijken bij Google.

Bijdrager
    KarelWillem

Sinds vele jaren is in vrijwel elk programma uitgebreide hulp te vinden.

En InDesign is daar geen uitzondering op. Best handig…:)

Bijdrager
    Roosje

KarelWillem,

Dank voor de tip. Sinds lange tijd krijg ik geen verbinding. Als ik dit doe krijg ik deze melding.

Van alles gedaan om wel verbinding te krijgen. Daarom in dit forum deze vraag gesteld.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap het.

Misschien toch een keer het probleem proberen op te lossen:
    https://helpx.adobe.com/creative-suite/kb/help-manager-troubleshoot-error-codes.html

Of gewoon ordinair dit doen:
    https://helpx.adobe.com/nl/support/indesign.html

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

De help staat ook op de website van Adobe, en die heeft ook een zoekfunctie waarmee je allerlei uitleg over en tips voor de programma’s kunt vinden. De zoekopdracht „InDesign text in circle” levert bijvoorbeeld een bruikbaar antwoord voor de hier gestelde vraag op.

Bijdrager
    Roosje

KarelWillem,
    Dank voor de tips. Adobe Download Assistent wordt later geĂŻnstalleerd. Adobe Help volgens aanwijzing veranderd. Pagina Informatie en ondersteuning over InDesign ga ik morgen verder bekijken.

Jacco,
    Dank voor de tips. Shmoo gaf me al een film met uitleg. Ga deze week een zoekopdracht doen zoals je hebt aangeven over tekst in een cirkel dit uit nieuwsgierigheid.

Bijdrager
    Roosje

KarelWillem,
    Kan weer online gebruik maken van de Helpfunctie. Zo heb ik gevonden hoe tekst rondzetten in InDesign.

Dit is het resultaat.

Bijdrager
    SvS

:-D(y)

Bijdrager
    Roosje

Jakko,
    Bij Adobe de pagina’s over ‘Informatie en ondersteuning voor Adobe InDesign’ doorgenomen. Nuttige informatie. Gebruik het als naslag.
    Dank voor het advies.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.