8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    freefashion

Hoe kan ik mijn mails definitief verwijderen van mijn iPad?

Ik heb een paar weken geleden een iPad gekocht en ben er best tevreden mee, op één ding na: ik krijg mijn mails niet weg. Heb ze eerst één voor één in de prullenbak gedaan, dan vanuit ‘Trash’ nog eens een voor een in de prullenbak, maar de dag erna, toen ik de iPad weer aanzette, stonden ze er vrolijk terug. Ben dan op internet gaan zoeken, heb het eerst geprobeerd met over elke mail ‘vegen’ en dan ‘delete’ drukken, daarna ook nog eens via ‘Edit’ (zowel in de inbox als daaran in de trash) maar nee hoor, ze blijven maar komen & staan en uiteraard worden het er elke dag steeds meer. Grrrrrr! Help! Alvast bedankt voor de tips.

Bijdrager
    Lutjemac

Misschien net als bij je iMac of Mac, gewoon in Mail in prullenmand wis verwijderde onderdelen ??

Ik heb zelf geen iPad.

Groeten LM

Bijdrager
    freefashion

Die functie zit er niet op, ik kan hem alleszins niet vinden. Werk al 20 jaar met MAC/Apple maar dit is toch een bizar probleem en ik lees er ook niets over bij andere iPad gebruikers, misschien is er iets fout met het apparaat zelf?

Moderator
    Strifer

Weet je zeker dat je e-mails ook op de server gewist worden!? Anders haalt ie ze gewoon elke keer weer vrolijk op. Dat is gewoon een instelling die goed moet staan, anders gaat het dus zoals het bij jou lijkt te gaan.

Gebruik je trouwens het pop of imap protocol?

Bijdrager
    Oppie

Natuurlijk is er niks fout met het apparaat.
    Het ‘apparaat’ doet gewoon wat jij ‘m vertelt wat ie moet doen via instellingen, of anders wat de provider heeft ingesteld. Dus ik zou het daar maar eens zoeken.

Je vertelt niet of je IMAP of POP mail hebt, of je die ook op een Mac (!) binnen haalt, wat voor een mail adres het is (bv Hotmail of van je ISP), etc…

Bijdrager
    Yaris

Je moet ze op de server zelf verwijderen.
    Zie http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=11612586

Bijdrager
    avanool

Heb een soortgelijk probleem. Hoewel ik regelmatig alle prullenbakken lee, geeft mijn ipad aan bij ‘gebruik’ dat ‘mail en bijlagen’ 1,4 G in beslag nemen!
    Kan niet vinden waar dat dan allemaal zou moeten zitten. Van die vage kreten ‘of ik pop, pap of pip’ gebruik snak ik niks. Van de server verwijderen? OK, hóe doe je dat dan?
    Kan iemand mij dat in gewone lekentaal uitleggen?

Bijdrager
    Beech

Welke provider(s) gebruik je ?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.