16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    batu52

Hoe kan ik gratis Nederlandse TV (NPO/SBS6/CC) in Turkije bekijken?

Hallo allemaal,

Ik woon in Turkije en toen ik nog een Windows PC had, keek ik mijn Nederlandse series via een VPN.
    Maar sinds ik een Mac heb (OS X Yosemite 10.10.04) kan dit niet aangezien er geen gratis Nederlandse VPN’s zijn.
    Nou kijk ik live tv en gemist dus weet iemand misschien een omweg waardoor ik toch mijn series kan bekijken?
    Digitaal TV is geen optie omdat ze hier alleen Turkse, Amerikaanse en Engelse zenderpakketten hebben (DigiTürk).

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Koning Frank

Sinds je een Mac hebt bestaan er opeens geen gratis Nederlandse VPN’s meer? De logica in je verhaal lijkt een beetje te ontbreken.

Bijdrager
    makasa

Het device is toch niet bepalend. Maak gewoon een VPN verbinding met je Mac met de VPN aanbieder die je onder windows gebruikte.

Bijdrager
    Niels

Tsja, voor niets gaat de zon op. Tv is nu eenmaal een betaalde dienst, houd je hier dan ook aan.

Bijdrager
    batu52

Ik had hier apps voor, heeft iemand misschien een gratis Nederlandse VPN dan die ik zo kan instellen op de Mac?

Bijdrager
    Galapogos

@nielsdam Wat je zegt klopt op zich wel, maar het is bijna onmogelijk vanuit het buitenland legaal Nederlandse tv te kijken. Technisch kan dat via satelliet of via een online tv-dienst van een Nederlandse kabelboer, maar een abonnement daarop kun je niet afsluiten als je niet in Nederland woont. Ik begrijp dus wel dat in het buitenland woonachtige Nederlanders dan maar naar minder legale alternatieven gaan zoeken. Van alléén BVN-TV wordt niet iedereen even vrolijk…

Het is soms geen kwestie van niet willen betalen, maar gewoon van het niet voorhanden zijn van een legale manier.

Bijdrager
    batu52

Wat zou dan een goedkoop iets zijn?

Bijdrager
    Wyodor

Misschien is het een goed idee om wat aanknopingspunten te verschaffen, zoals welk pc programma je gebruikte en bij wie dat gratis was.

Hoe dan ook, kijk hier eens :

ZZZ OBSOLETE – De Beste VPN Diensten in [y]

Bijdrager
    bcgraaf

Heb je hier in NL niet iemand die handig is met computers die ook ziggo (of een andere dienst) heeft, misschien kan je wat met regelen dat je een VPN verbinding naar hem thuis toe op zet en dat je dan via hem/haar ziggo (of andere dienst even als voorbeeld) tv kan kijken. Zelf heb ik Vodafone TV en gebruik ik een VPN verbinding om met mij thuis te verbinden en dan kan ik overall vandaan tv kijken. getest met iPhone 6, iPad Mini in verschillende locaties in NL en ook in Engeland, ik gebruik ziggo in dit voorbeeld omdat je met die volgens mij via een browser op je Mac tv kan kijken.

Bijdrager
    Brombeer

Je gaat toch niet op vakantie om TV te kijken?:roll:

Bijdrager
    Hansi2124

Lees de eerste 4 woorden van TS na “Hallo allemaal,” ……:angel:

Bijdrager
    Lang Lid

Ziggo app op iPad misschien iets?

*KUCH*Misschien mag je iemand’s*KUCH*Ziggo*KUCH*account gebruiken*KUCH*

Bijdrager
    Niels
    Galapogos op 20 juli 2015

@NielsDam Wat je zegt klopt op zich wel, maar het is bijna onmogelijk vanuit het buitenland legaal Nederlandse tv te kijken.
    Het is soms geen kwestie van niet willen betalen, maar gewoon van het niet voorhanden zijn van een legale manier.

Vreemd dat ik menig vakantiehotel in Europa en zelfs Amerika dan toch gewoon nederlandse zenders op tv krijg. Al die hotels doen dit zeker ook illegaal… Niet zeuren en gewoon dokken dus.

Bijdrager
    batu52
    Brombeer op 21 juli 2015

Je gaat toch niet op vakantie om TV te kijken?:roll:

Ik ben niet op vakantie, ik woon hier.

Nja bedankt allemaal dan probeer ik het met Ziggo, ik had hiervoor KPN en die werkte alleen op het KPN WiFi netwerk maar ik wist niet dat Ziggo dit in de hele wereld deed.

Bijdrager
    Maikelw
    Galapogos op 20 juli 2015

@NielsDam Wat je zegt klopt op zich wel, maar het is bijna onmogelijk vanuit het buitenland legaal Nederlandse tv te kijken.

Vreemd dat ik menig vakantiehotel in Europa en zelfs Amerika dan toch gewoon nederlandse zenders op tv krijg. Al die hotels doen dit zeker ook illegaal… Niet zeuren en gewoon dokken dus.

Dure satelliet kanalen, gebonden aan je TV. Topic starter wilt op zijn Mac tv kijken. En mekker niet zo zeg, er zijn genoeg betalende klanten in NL zelf.

Hier heb je een universeel VPN programma, kun je het ook nog op je telefoon bekijken. https://www.expressvpn.com/nl/?refID=NL_SE_BI
    8.99 per maand als je voor een jaar aanschaft;-)

Bijdrager
    Macnaut

Tunnelbear of er zijn meerdere VPN gratis: http://heavy.com/tech/2014/03/top-best-free-vpn-services/

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.