15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    lengerke

Hoe kan ik een bedrijfadres in Kaarten krijgen?

In Kaarten zie je soms stippen staan op woonhuizen waar een bedrijf gevestigd is. Hoe doe je dat?

Bijdrager
    WimVriend

Gewoon bij Google al je gegevens invullen

Bijdrager
    Shmoo

Nee je moet op maps.apple.com inloggen met een AppleID, dan je gegevens invullen en als je klaar bent dan belt Apple je op ter verificatie om je gegevens te controleren.

Dit is het juiste adres.
    https://mapsconnect.apple.com/

Bijdrager
    lengerke

Dag Shmoo,
    Wat snel en wat weet jij veel!
    Bedankt!

Sleutelbeheerder
    Night

De enige “maar” is dat Nederlandse bedrijven nog niet ondersteund worden. Daar valt echter omheen te smokkelen (zoals ik ook gedaan heb). Daarna is het een kwestie van de ‘pin’ op de juiste plaats te slepen en klaar ben je:

Verder gebruikt Apple informatie uit Yelp.

Bijdrager
    Shmoo

@Night

Wat bedoel je met dat Nederlandse bedrijven nog niet ondersteund worden?

Ik heb onderlaatst nog gewoon gegevens ingevuld zonder allerlei trucjes.

Als je dan klaar bent met invullen druk je op ‘Verstuur naar Apple’ en dan krijg je deze pop-up.

Bijdrager
    Shmoo
    lengerke op 09 februari 2016

Dag Shmoo,
    Wat snel en wat weet jij veel!
    Bedankt!

Precies..

Bijdrager
    Dorkiban

@Schmoo: loolz

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Alleen Nederlandse bedrijven met een ‘store front’ worden ondersteund, webwinkels met alleen een website (evt. vanuit huis) en ZZP’ers die vanuit een slaapkamer werken worden geweigerd. Dat is vrij vertaald het antwoord dat ik terug kreeg als motivatie voor de weigering.

Bijdrager
    GoeieDag
    Shmoo op 10 februari 2016

Ik heb onderlaatst nog gewoon gegevens ingevuld zonder allerlei trucjes.

Ik zie nochtans geen bedrijfsinfo op die plek; toch iets verkeerd gedaan?:evil:

Bijdrager
    Shmoo

Dat komt omdat ik weet dat er nieuwsgierige aagjes zoals jij bestaan dus heb ik het speldje bewust even verplaatst..:wink:

Bijdrager
    Wauters

Je moet inderdaad op Google maps zoeken en als Google al informatie heeft gevonden over je bedrijf via Yelp e.a. kan je informatie aanvullen of aanpassen en confirmeren via je telefoonnummer.
    Bedrijven die er nog niet opstaan, in België veel het geval, geef ik handmatig in op https://business.google.com/.
    Die bedrijven ontvangen dan een kaartje via de post met een confirmatiecode.

Bijdrager
    GoeieDag
    Shmoo op 10 februari 2016

Dat komt omdat ik weet dat er nieuwsgierige aagjes zoals jij bestaan dus heb ik het speldje bewust even verplaatst..:wink:

Oké, jij wilt dus je bedrijfs-data in de Kaarten.app publiceren, maar men mag niet zien wat en waar het is?!

Heb je ook een Facebook page die niemand kan lezen? Een Twitter-account zonder twitter? Schijten de beren in het bos?:-?

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb maar even de oude weggegooid en een nieuwe aangemaakt. Nederland wordt inmiddels wel ondersteund (Y)

Bijdrager
    Shmoo

Het is niet MIJN bedrijf maar ik regel dit soort dingen VOOR bedrijven, als een stukje extra service omdat ze vaak zelf geen idee hebben waar ze dit moeten regelen maar het wel prettig vinden wanneer ze hun eigen bedrijf in de Kaarten app op hun telefoon zien staan omdat de buurman er ook op staat.

En om te voorkomen dat mensen allerlei meningen gaan geven over dit bedrijf, en die meningen helemaal geen relevantie hebben tot dit bedrijf of de OMT website en dit onderwerp, daarom verberg ik dit soort informatie.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.