8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacKeessie

Hoe kan ik de Minispeler iTunes aanzetten?

Het lukt mij niet de Minispeler in iTunes aan te zetten. Er staat geen symbooltje rechtsboven en als ik bij “Venster” kijk, kan ik de Minispeler niet aanzetten ook niet met het de toetscombinatie Alt+Cmd+M ,
    Wat doe ik fout?

Bijdrager
    Raddie

Bij mij werkt “venster” en vervolgens “minispeler” wel gewoon. Al geprobeerd om te herstarten? Ik weet het, Windows oplossing, maar ik had laatst vreemd gedrag in Safari en dat ging ook over met een herstart.

Bijdrager
    MvdM

Doe eens CMD+SHIFT+M

Bijdrager
    Raddie

En had je de nieuwe iTunes 11.0.4. al gedownload? Die heeft volgens de omschrijving een “nieuwe minispeler”.

Inactief
    Anoniem

Die nieuwe minispeler zit er al in sinds 11.0.3. Onder het Window menu kun je het aanzetten via Option-Command-M

Bijdrager
    MacKeessie

Ik heb versie 11.0.4 er op staan en daar staat hij dus niet meer in. Sinds de update werkt het niet meer. Ook de synchronisatie met mijn iPhone ging niet goed. Hij ging al mijn apps plotseling op mijn iPhone zetten terwijl ik een aantal er juist af had gehaald.
    Hoe kan ik de update opnieuw doen, misschien is daarbij wat fout gegaan?

Bijdrager
    MacKeessie

Ik ben er inmiddels achter. Het werkt niet in Fullscreen mode.In de “normale ” schermstand zie ik wel rechtsboven het symbooltje en is bij “venster”de Minispeler aan te klikken. Opgelost!

Bijdrager
    johnkeates

Solved!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.