9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Vandervaart

[Opgelost] Hoe kan een Whatsapp chat gedownload worden?

Hoe kan een Whatsapp chat gedownload worden?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Night. Reden: topic opgelost
    Bijdrager
    csteelooper

Niet. Wat wel kan: WhatsApp Web of WhatsApp Desktop gebruiken op je Mac of PC, de tekst in de chat selecteren en vervolgens kopiëren en plakken in bijvoorbeeld TextEdit (Mac) of Notepad/Kladblok (PC).

Bijdrager
    pinkie

Export chat history
    You can use the export chat feature to export a copy of the chat history from an individual or group chat.

Note: This feature isn’t supported in Germany.

Open the individual or group chat.
    Tap More options > More > Export chat.
    Choose whether to export with media or without media.
    An email will be composed with your chat history attached as a .txt document.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@pinkie,

Waar vind ik “More options”?

Bijdrager
    GoeieDag

Vandervaart op 2 juni 2020 om 00:22
    Hoe kan een Whatsapp chat gedownload worden?

Op de iPhone: ga in WA naar de gewenste chat, tip op de bovenbalk met de naam van de chat. Nu ben je in de ‘Contactinformatie’ dan wel ‘Groepsinformatie’ (bij een groepsApp). Scroll naar beneden en vind ‘Exporteer chat’. Hiermee kun je de chat, met of zonder media, exporten als .zip bestand. Als je deze opent krijg je alle chats als tekstbestand.

Bijdrager
    GoeieDag

JoopJoopJoop op 2 juni 2020 om 12:18
    @pinkie,

Waar vind ik “More options”?

Op je Android phone. Want dat is waar de info van Pinkie voor geldt. 😁

Moderator
    Night

Juist. Via ‘More’ is voor Android telefoons, tappen op de conversatieheader werkt op de iPhone.

Bijdrager
    pinkie

Mijn excuses, ik heb inderdaad niet zorgvuldig gekeken en heb per ongeluk de methode voor een Android telefoon geplaatst. Zoals Night schrijft dus. Mijn late reactie is omdat ik van OMT geen melding heb gekregen dat er een reactie was ondanks mijn verzoek daarvoor….

Bijdrager
    Vandervaart

Bedankt mannen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.