6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RBA2000

Hoe kan de bridge worden opgestart? (vier antwoorden)

Hallo allemaal.

Een vraagje die wellicht te stom is voor woorden doch …
    In de cursus die ik momenteel volg houd open vraag van les 25, me nu al even bezig.
    “Hoe kan de Bridge worden opgestart? (vier antwoorden)” gezien er verschillen zitten in de Apple en Windows besturing.
    Doch , hoe ik het ook bekijk, ik vind er maar drie.
    Het boek maakt het eigenlijk ook niet echt makkelijker daar er geen vier voorbeelden in zijn vermeld.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    Oppie

(edit: niks)

Bijdrager
    Carlo

Vanuit Photoshop via mini bridge, vanuit InDesign via mini bridge, vanuit Indesign vanuit het lagen paneel (flyout “toon in Bridge), vanuit Illustrator, vanuit illustrator en het flyout van het links paneel, door bridge te dubbelklikken, bridge bij je opstartprogramma’s te zetten?

Bijdrager
    RBA2000

Tja, vanuit elk programma (van Adobe) is dit wel duidelijk, doch is dit wellicht niet de juiste insteek indien je bijv. alleen maar Photoshop zou hebben! en toch vier antwoorden moet geven.
    En wat als je een Apple gebruiker bent?
    Dan heb je in ieder geval geen startbalk met icoontjes naarst de klok.
    Sorry, ik denk dat het toch niet zo gemakkelijk is.
    mischien een ander idee?

Bijdrager
    iep

Ervan uitgaande dat je inderdaad Bridge van Adobe bedoeld en niet iets anders (je topicstart is te algemeen en het woordje bridge wordt voor diverse dingen gebruikt binnen de IT dus duidelijk is het niet) lijkt het mij dat het niet zou uit moeten maken of je nou Windows of Apple gebruiker bent. De interfaces van Adobe software is voor deze platformen nagenoeg gelijk. Er zijn kleine verschillen maar dat heeft meer te maken met het feit dat de beide platformen op diverse punten van elkaar verschillen (Windows gaat anders om met schermen dan OS X).

Ook op een Mac heb je een plek waar je programma’s zet die bij het inloggen opgestart moeten worden. Dat vindt in je System Preferences > Accounts > Login Items. Dit is te vergelijken met de map Opstarten in het Windows startmenu.

Het zou echter enorm helpen als je je topicstart zou verduidelijken. Zo is het handig om te vertellen wat voor cursus je doet, wat voor boek je gebruikt, om wat voor software/hardware het gaat, etc. Het is nu nogal gissen wat je precies bedoeld.

Bijdrager
    RBA2000

Bij het opstellen van de vraag, waarbij het mijn inziens wellicht al een stomme vraag leek te gaan worden, ben ik inderdaad niet erg uitgebreid geweest.
    Ik dacht eigenlijk ook niet veel verder dan de vraag.
    Het open maken van een applicatie is dan wel niet zo moeilijk doch 4 manieren?!!
    Met de muis of met het toetsenbord.
    Ja dan heb ik er al twee en is het antwoord wel heel erg simpel.
    Met Photoshop, InDesign, Dreaweaver, Illustrator en… en keer twee dan wel.
    Wellicht denk ik te moeilijk doch kan zelf niet tevreden zijn met dit antwoord.
    Dus ja, stom he.

Maar ja, het gaat hier inderdaad om de Bridge van Adobe en een DTP curses van de NTI.
    Het boek is van ‘VAN DUUREN INFORMATICA’, met de titel: ‘leer jezelf PROFESSIONEEL.. Adobe InDesign CS4’.
    Heel belangrijk is het ook niet, doch doe graag iets goed en kom hier niet helemaal uit.
    Een antwoord geven en opsturen naar de NTI levert me wellicht ook een idee/ antwoord op maar haalt de lol uit het uitzoeken, mede mensen leren kenen en dit soort mails heen en terug sturen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.