8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Walkingfingers

hoe iTunes syncen?

Op 3 machines heb ik deels dezelfde en deel verschillende muzieknummers staan. Als ik nou op iedere machine dezelfde nummers wil hoe kan dat geregeld worden?
    Of zijn daar progjes voor?

Bijdrager
    Panthertje

In de voorkeuren > tabblad deel functie aanzetten, zo heb je op alle macs toegang tot je muziek. Voordeel is, je hoeft maar op 1 mac een biep met muziek te hebben. (scheelt een hoop ruimte)

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Panthertje”

In de voorkeuren > tabblad deel functie aanzetten, zo heb je op alle macs toegang tot je muziek. Voordeel is, je hoeft maar op 1 mac een biep met muziek te hebben. (scheelt een hoop ruimte)

Dat klopt, die functie ken ik. Maar daarmee heb ik niet op alle 3 de machines de bestanden staan. Zoals eea met iSync kan wil ik dat ook met itunes.
    Zodra op een van de macs er een song bijkomt/afgaat wil ik dat kunnen syncen.

Bijdrager
    ThomasL

Ik denk dat je dat kunt vergeten omdat dat het niet mogelijk is vanwege illegaal kopiëren.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”ThomasL”

Ik denk dat je dat kunt vergeten omdat dat het niet mogelijk is vanwege illegaal kopiëren.

Lees dan ipv ‘song’s en/of ‘muziek’ het woord ‘data’. Dan moeten er toch oplossingen zijn?

Bijdrager
    Ali B

Kun je dat op de dat niet beter doen aan de hand van een applescript en dan de folder van itunes met muziekbestanden erin vergelijken.. tis maar een gedacht want ik ken iets van programeren

Bijdrager
    4iam

met een backup programma de drie verschillende muziekfolders vergelijken.

bv Silverkeeper van LaCie
    http://www.lacie.com/products/product.htm?id=10059

Bijdrager
    Kraid

Ik maak hiervoor een smartplaylist voor aan met als eigenschap alleen tracks sinds: ‘(check op de andere machines waneer het laatste nummer is toegevoegd)’
    De inhoud van die playlist gaat over het netwerk naar de andere macs.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.