20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Mujeres

Hoe is de ontvangst nu echt van de iPhone 4?

Hallo,

we zijn nu een tijdje verder en de iPhone 4 is volop verkocht.
    Maar hoe zit het nu met de ontvangst van de iPhone 4?
    Ik ben er héél benieuwd naar. Of valt het allemaal wel mee.
    Valt het signaal nu weg? hebben mensen echt problemen hierdoor ondervonden.

Ben van plan er 1 aan te schaffen, heb nu een 3G. Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik woon in België, zit bij Mobistar (Tempo-music) en heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met mijn iPhone 4.

Bereik is altijd 5 streepjes, tenzij ik ondergronds zit (een kelderverdieping, etc..) Ook op de trein zakt het bereik wat wellicht normaal is maar minder dan 3 streepjes heb ik eigenlijk nog niet gehad.

Bijdrager
    Yoeri

Goed.

Bijdrager
    pludgers

Totaal geen problemen hier (zelfs op T-Mobile niet :sarcastic:)

Bijdrager
    bebitoes

Had 3G en heb nu de 4. ontvangst is in mijn ogen even goed/slecht als hiervoor. op mijn werk had ik slechte ontvangst met mijn bedrijfs T-mobile sim en dit is helaas niets verbeterd. zelden 3G ontvangst en vaak helemaal geen service. Van de dead grip heb ik geen last. Ik merk geen verschil, maar het toestel is qua snelheid fantastisch ! Alles werkt weer heerlijk

Bijdrager
    Maced.2

Geen problemen hier hoor…niks veranderd ten opzichte van het ontvangst 3Gs :sarcastic:

Bijdrager
    cardwizard

Hier ook alles prima met KPN nergens last van

Bijdrager
    nebilem

Ik heb wel vaak slecht verbinding met Tmobile. Ik ben vaak in Leiden daar is het helemaal een drama.

Bijdrager
    guus

hier Vodafone: niets dan lof!! superding

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hier Mobile Vikings (BASE dus). Nog nooit zo’n goede ontvangst gehad.

Bijdrager
    Lodewijk

Hier in Delft een uitstekende ontvangst met T-Mobile

Bijdrager
    joetoe

gewoon goed,
    gemiddeld III tot IIII met t-Mobile :thumbsup:

Bijdrager
    KnarfKijk

Prima ontvangst (met KPN). In eerste instantie nog erop gelet hoe ik de telefoon vast had maar denk er nu eigenlijk niet meer bij na ontvangst is gewoon goed.

Bijdrager
    iVOO

Vooral de GPS ontvangst is vele malen beter dan de GPS op de 3G, TOMTOM werkt als een:lol:

Ik ben blij, maar heb wel het katerige gevoel dat ik vooral blij ben omdat 4.0 mn 3G zo rete traag heeft gemaakt dat dit echt een verademing is

Bijdrager
    dj bazzie wazzie

Ik kom zelf ook van de 3G en moet zeggen dat de iPhone 4 van zichzelf wel beter ontvangs heeft dan de 3g. Het probleem waarom de iPhone een headline werd zit gewoon nog steeds in dat apparaat en ik schakel dan wifi uit om het probleem te voorkomen wanneer ik wifi niet nodig ben. Wanneer je bijvoorbeeld vol bereik zou hebben en je houdt je telefoon in je linker handpalm vast kan het ontvangst een streepje of twee zakken. In een gebied met slecht bereik kan het dus wegvallen. Maar je moet tegelijktijd ook gebruik maken van wifi voor dit probleem. Dus op straat heb je gewoon ontvangst alleen wanneer je op je wifi plekken slecht bereik hebt moet je je telefoon gewoon in je rechterhand houden om te bellen of de telefoon met je vingers en duim vasthouden en niet in je handpalm.

Inactief
    Anoniem

Geen enkel probleem op Vodafone hier.:)

Bijdrager
    Mujeres

dat klinkt goed! maar gebruiken jullie dan wel een hoesje, casing of een bumper of ander soortige besherming? of gewoon zoals hij is.

Bijdrager
    Sunshine

:thumbsup:
    Nou ik ben wel blij. Ik heb mijn iPhone 4 sinds maandag. Ik woon op de Canarische eilanden en zit bij Movistar (telefonica). Inderdaad valt er signaalverlies te bespeuren. Normaal heb ik thuis 5 streepjes 3G. Maar als ik hem in de hand hou en de gleufjes afdek zie ik dat na enige tijd er nog 2 streepjes over zijn.
    Dat is echter alleen wanneer ik bijvoorbeeld op het scherm wat zit te bekijken en hem rechtop vasthoud. Tijdens het bellen heb ik geen probleem gehad tot nu toe. Ik gebruik geen voorbehoedsmiddel. Gewoon “the raw deal”. Ik heb wel een hoesje besteld. Al was het maar omdat het toch gratis is. Ik blijf tenslotte toch een Hollander nietwaar. Ik ga het hoesje er ook wel omheen doen, maar dat is meer als bescherming voor het toestel dan voor iets anders. Hij moet tenslotte wel 2 jaar mee. Tov mijn oude 3G is het een verademing want die is niet vooruit te branden. Die was na de OS4 update werkelijk haast onbruikbaar geworden. Dus zit ik nu ook maar even 4.1 te downloaden. Wel moet ik zeggen dat de sensatie van de iPhone 4 minder spectaculair is dan toen ik mijn 3G kreeg. Het WOUW effect blijft achterwege, want het is toch weer gewoon een iPhone. Wel ben ik blij met de nieuwe camera. Vleestime heb ik nog niet gebruikt, want dan kan ik net zo goed even Skypen, dus daar zie ik het wonder niet zo van. Enniewee, ik zeg doen! of was dat die Hans Brouwer?

Bijdrager
    Trat

Al heb je nog maar 1 streepje: maakt niet uit, zolang je maar kunt bellen. Toch?

Bijdrager
    Trat
20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.