10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    h4ns

Hoe is de CD print software van de Canon IP4000 printer?

Hoi,

Ik vraag me af hoe de software bijgeleverd bij de Canon printers is, en met name de software die er bij zit om CD’s/DVD’s mee te beprinten. Heb al via de Canon website getracht de software te downloaden om eens te proberen, maar er staat alleen een update online die niet werkt zonder de applicatie al op de harde schijf.

Kan iemand het anders even online zetten of mailen zodat ik het kan testen ? :bigsmile:

Ik gebruik nu de Epson R200, maar afgezien van de printer ben ik niet echt tevreden over de kwaliteit van de driver en software.

Bijdrager
    Jordan_D

Hmm ja werkt aardig. Over de interface natuurlijk niet te spreken.
    Lijkt teveel op een XP moron interface plus dat je gewoon het best een JPG kan laden
    en die kan afdrukken. Dat werkt voor de rest perfect.

JD

Bijdrager
    h4ns

Ja ik had al iets over teletubby gelezen ergens. Op zich maak ik ook liever iets in Illustrator of Photoshop, maar ik neem aan dat je de software nodig hebt im het correct op de CD te centreren?

Bijdrager
    lowfi

klopt het dat je dat ding ook gewoon in een airport kan prikken?

Bijdrager
    lowfi

er komt trouwens een nieuwe pixma aan… de pixma 4200 zie pers bericht van canon

Bijdrager
    h4ns

Er is een netwerkversie van ja. De IP400R als het goed is.

Waar zie jij die 4200 staan? op de NL site?

Bijdrager
    h4ns

Thx. Misschien nog even wachten dus op de 4200.

Nog iemand die de CD print software even kan regelen zodat ik kan testen? :beret:

Bijdrager
    Jordan_D

Klinkt leuk die 4200 maar De IP4000R is toch wel erg luxe draadloos printen en indien nodig direct op een netwerk aansluitbaar.
    IKI moet eerst ff m’n CD’s opzoeken kan je het testen. :wink:

Bijdrager
    dvuden

Software die bijgeleverd wordt werkt goed, ook foto’s printen werkt eenvoudig met supergoede resultaten.

Over de interface hoor je mij niet klagen, dat de kwaliteit goed is vind ik veel belangrijker. Ook DVD printen werkt uitstekend. Ik kan de IP4000 aan iedereen aanraden (PC of Mac). Ik vind trouwens het prijsverschil tussen de IP4000 en IP4000R te groot vandaar ik voor de goedkoopste oplossing gekozen heb

Dirk

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.