4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    peterwillem

Hoe iphone SE het beste ''schoon'' te maken?

Ik heb een ip7 overgenomen van mijn zoon, mijn vrouw krijgt nu mij ipSE. Voorheen was ook zoiets gebeurd nl ip4s naar ipSE. Op mijn oude ip4s krijgt mijn vrouw regelmatig  te maken met vraag naar mijn apple id. Vaak bij de app store.

Zij heeft haar eigen apple id en wachtwoorden. Er zijn backups gemaakt van haar ip4s in de cloud als op haar laptop.Hoe kan ik nu mijn ipSE schonen opdat dit niet meer voorkomt? Terug naar fabrieks instellingen en dan via de cloud adres en mail bestanden terug zetten?

Bijdrager
    jorikcaljouw

Ik zou inderdaad even die eerste link van TheBigZ nemen, en dan de stappen onder

“Als u uw iPhone, iPad of iPod touch nog hebt” volgen.

Dan kan de iPhone weer helemaal als nieuw in gebruik genomen worden.

Bijdrager
    peterwillem

Ok bedankt. Ik heb intussen alles over kunnen zetten volgens de Apple instructies. Bijna alles werkt , alleen als je een app wil downloaden uit de app store of een overgezette app uot de cloud wil openen wordt er steeds om mijn apple id gevraagd en niet die van mijn vrouw.

Is mee te leven maar voor haar blijft het vervelend, dit was op haar oude ip4s ook al zo. Is misschien met de backup via de cloud meegekomen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.