7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    M-Nomad

Hoe iphone 4 Updaten naar nieuwste te jailbreaken versie en hoe te jailbreaken?

Ik heb net een iphone 4 32gb gekocht simlock vrij uit de uk.

Hij draait nu nog op 4.02 en is nog niet gejailbreaked.

Nu vroeg ik me af wat de nieuwste (geen beta ofzo) versie is die perfect is te jailbreaken. (hoorde dat 4.2.1 nog niet perfect werkt)

En hoe moet ik mijn iphone 4 dan updaten naar die versie en niet naar de nieuwste?

En wat voor jailbreak moet ik dan gebruiken en hoe moet ik dat doen?

Bijdrager
    Sascha

Je kan je iPhone 4 nu jailbreaken op versie 4.2.1 van iOS met de laatste versie van Redsn0w. Je moet hem dan wel telkens tethered opstarten.

Tevens is het aan te raden om je SHSH-blobs van voorgaande versies op geslagen te hebben zodat je over enkele dagen toch untethered kan opstarten. Dat komt omdat Apple in iOS 4.2 een andere manier daarvan is gaan gebruiken waardoor de komende untethered jailbreak waarschijnlijk gebruik gaat maken van je vorige blobs… Daarom is de maker van TinyUmbrella ook hevig aan een nieuwe versie aan het werken.

Overigens is de iPhone 3G en 3GS met oude bootrom reeds untethered.

Een beetje offtopic: Ik verbaas me er telkens over dat mensen die er zo weinig over weten toch per se willen jailbreaken. Wil je jailbreaken ? Dan moet je je eens goed inlezen op het internet. En dan moet je de jailbreak-scene volgen…

Bijdrager
    Thoomas

Wat is precies de reden dat je wilt jailbreaken?

Bijdrager
    M-Nomad

Is al gelukt bedankt voor de info:)

Bijdrager
    Clemenza

Ik snap niet dat mensen nu al willen jailbreaken?! Er is nog niet eens een untethered jailbreak voor 4.2.1…

Bijdrager
    Sascha

Voor de iPhone 3G en de 3GS met oude bootrom wel.

Bijdrager
    Oppie

TS, weet je wel waarom je wilt JB-en?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.