6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    arturo

Hoe installeer ik triple boot?

Ik heb op mijn 13″ macbook pro, naast Macosx,windows 7 geinstalleerd en zou nu ook graag Linux willen installeren. Is dit mogelijk? Je zou dan een soort van Triple boot moeten krijgen. Ik heb het al geprobeerd via Bootcamp assistent maar dat gaat niet werken.Hier en daar op forums lees ik dat het wel mogelijk zou moeten zijn. Maar hoe je dit in het werk zet, kan ik eigenlijk nergens vinden. Kan iemand mij daarmee helpen. Alvast bedankt.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien kan dit helpen. Daar heb ik zelf een tripleboot met Mac OS, Windows, en Fedora mee gemaakt.

Bijdrager
    Vinhelper

Het ligt wat moeilijker dit te doen, omdat Apple het liever niet wil, als je Bootcamp gebruikt. Vandaar dat de info hoe een triple boot te maken slecht te vinden is.

Maar het is gewoon mogelijk hoor, alleen heb ik geen ervaring.:wink:

Succes!

Bijdrager
    Afroman

Het ligt wat moeilijker dit te doen, omdat Apple het liever niet wil, als je Bootcamp gebruikt.

Volgens mij is het gewoon 3 partities aanmaken en opstarten met alt om te kiezen welk systeem je wilt gebruiken.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Hansi2124

Graag verder in het topic van OMT wat Pieterr heeft opgezocht (waarschijnlijk met behulp van de zoekfunctie van OMT).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.