6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

Hoe in 1 keer alle muziek uit de cloud naar je Mac? (iTunes Match)

Ik heb mijn Macbook Air schoon ge├»nstalleerd en wil mijn hele muziekbibliotheek in 1x uit de cloud halen, welke eerst d.m.v. iTunes Match gesynchroniseerd is…

Voor zover ik weet moet ik alles per nummer doen? Kan ik niet mijn hele bibliotheek in 1x downloaden?

EDIT: Hoe simpel kan het zijn.. Cmd + A -> rechter muisknop -> download

Bijdrager
    MauritsBD

Je weet ook hoe je in een keer al je muziek op je iPod Touch, iPhone of iPad zet via iTunes Match? Anders is dat misschien wel handig om te weten..

Bijdrager
    vincentvega

vertel Maurits, vertel…

Bijdrager
    stavos

..maar niet te snel, want we schrijven mee! [/Bertje]

Bijdrager
    MauritsBD

Je maakt een nieuwe afspeellijst op iTunes bijvoorbeeld “iDevice Music All” vervolgens kopieer je al je muziek naar die afspeellijst. Als je al die muziek in de afspeellijst hebt controleer je of alles op de iCloud staat. Als dat niet het geval is word de afspeellijst namelijk niet gesynchroniseerd met iCloud.

Nu ga je naar een van je iOS apparaten en zoek je de afspeellijst op in de muziek app. Scroll helemaal naar beneden en je vind het iTunes Match Wolkje waar download alles staat.

That’s all

Bijdrager
    mtb

Oude topic maar ga het toch proberen.

Maar als ik alle muziek ga downloaden uit itunes match komt alles in de download map te staan van itunes in plaats van de map muziek en dat alles netjes is mapjes zit ( Artiest, Album).

Hoe kun je dit oplossen ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.