12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    mooirood

Hoe hiermee DVD te branden?

Ik heb een .bin bestand uitgepakt, waarna ik een volume op mijn bureaublad zie met deze inhoud:

Kan ik hiermee een werkende DVD branden op mijn PB en hoe..?

bvd. :)

Bijdrager
    rulus

Nee, want dat ziet er uit alsof het voor Windows is… Kan dat?

Bijdrager
    mooirood

tja, die .exe bestandjes beloven niet veel goeds. Ik dacht wellicht zitten er bruikbare onderdelen in die ik samen tot een werkende DVD kan branden. Ik heb verder niet veel kaas gegeten van DVD’s branden, het schijnt nogal een klus te zijn.:?

Bijdrager
    t.leffers

Misschien dat het lukt met het

Bijdrager
    t.leffers

Misschien dat het lukt met het Schijfhulpprogramma. Het is inderdaad geen programmatuur voor de Mac. Bovendien, hoort er ook niet een bestandje bij met de extentie .cue?

Bijdrager
    mooirood

Zoals ik al zei, ik weet er niets van… :oops:

je n’est c’est croix et rien a va plus..

zegmaar..:|

Bijdrager
    Martinmac

branden kun je het altijd,maar het zal sowieso niet werken op een Apple computer. Als het wel bedoelt is voor een Windows pc kun je het gewoon branden.

Bijdrager
    mooirood

Het zou een film moeten zijn die ik gewoon in mijn dvd-speler op mijn tv wil afspelen. Gaat dit werken als ik dit zootje in toast brandt. Of moet ik dan nog wat instellingen aanpassen?

Bijdrager
    t.leffers

Nee. Het is namelijk helemaal geen film; het is een cd met een windows-programma erop. Helaas.

Bijdrager
    DK master

Volgens mij heb je even het verkeerde gedownload;)

Bijdrager
    mooirood

:D :) :| :o :? :| :( :oops: :cry: :sealed:

Bijdrager
    Turbanus

Gewoon even en goed bestand downen dat je tot DVD wil verheffen, of beter maak een film in iMovie en dan zullen we je de beste methode via Toast Tit. uitleggen.:wink:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.