25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Account Zonder Naam AZN

Hoe hebben jullie je afspeellijsten ingedeeld ?

Ik heb hem zo ingedeeld.

Waarom heb je het zo gedaan?. Omdat ik dat makkelijk vind. Meestal staat alles op shuffle

Bijdrager
    Nietzman

O.

Bijdrager
    Lesliedec

ik heb slechts enkele afspeellijsten en dat zijn er dan ‘slimme’, ik speel meestal gebaseerd op zoekcriteria (ik gebruik slechts enkele genres en pas deze consequent toe)

Meest gebruikte afspeellijsten:

– 6GB meest recente muziek (zet ik op men iPhone)
    – iPod Video (bevat alles)
    – iPod Nano (enkel uptempo en nike sports music voor te trainen)
    – iPod Mini (wa vanalles)
    – Best of Top 40 (100 meest beluisterde nummers met het genre top 40 –> alle nummers die ik los download of in een gemengd album zitten)

Bijdrager
    Patrock

Waarom zou je afspeellijsten van al je artiesten maken? Dan kan je toch beter gewoon de artiest selecteren in de list view?

Ik heb zelf een speciale playlist voor mijn iphone, voor de rest een paar slimme, o.a. een smart playlist waarin tracks komen die ik 10 dagen of langer niet heb geluisterd.

Bijdrager
    .Robin

Heb 1 grote playlist, zoek de artiest wel met de search. En heb een playlist voor m’n iPod

Inactief
    Anoniem

Ik heb, net als AZN, afspeellijsten per artiest, maar dan wel slimme afspeellijsten, zodat ze automatisch worden bijgewerkt. Op de manier van AZN kan het heel snel door elkaar raken:P

Bijdrager
    Patrock

Snap ik nog niet wat er handig aan is :P

Als je gewoon in list view op deze manier een artiest selecteerd, heb je toch ook alles van die artiest:

Bijdrager
    Rub3n

ik download altijd muziek in complete albums. Deze komen in me muziek libary. En sleep um meteen naar de afspeellijst plek. En komt automatisch een afspeellijst per album dus!

Bijdrager
    Lacebag

Grotendeels op genre, een enkele op Artiest/Label. En 1 voor mijn iPhone waar ik alles in zet wat ik onderweg wil horen, daar synchroniseert hij dan mee.

Geblokkeerd
    Anoniem

>3 sterren: beoordeling hoger dan 3 sterren, die in de toekomst op een iPod/iPhone kunnen.
    25 meest afgespeelde: Standaard slimme afspeellijst, kijk ik eigenlijk nooit naar.
    Albums: Alle albums die ik heb
    Onlangs afgespeeld en -toegevoegd, ook standaard Smart Playlist.
    Super nummers: 4 sterren of hoger en vaak afgespeeld
    Unrated: Alle muziek die ik nog moet beoordelen. Nu staat de teller op 1305 nummers (te gaan) :innocent:

Bijdrager
    BloomPod

lang leve de slimme afspeellijsten!!

Bijdrager
    KarelWillem

Afspeellijsten met specificaties die gewoon standaard in je iTunes lijsten staan, is naar mijn idee complete onzin.

Zo zag ik laatst ook iemand voorbijkomen die elk album in een playlist had staan. WTF?? Waarom??!

Ik heb alleen (slimme) afspeellijsten met criteria als ‘laatst toegevoegd’ en ‘<2x gespeeld’.

En soms een aangepaste voor de iPod.

Bijdrager
    Лукас

Ik heb nog niemand mapjes zien gebruiken…:

Het is best makkelijk op die manier:)

Bijdrager
    iHaring

Ik heb geen afspeelljsten…..

Als ik zin in een bepaald album heb, luister ik die.
    Of ik gebruik de shuffle.

Bijdrager
    bartje
    ”dirkvis”

Ik heb geen afspeelljsten…..

Als ik zin in een bepaald album heb, luister ik die.
    Of ik gebruik de shuffle.

Bijdrager
    Ramy

Precies wat Dirkvis doet.
    Af en toe maak ik een afspeellijstje om die in de avond in bed te luisteren, of als ik een lange afstand met de scooter moet rijden (je wordt ook gek van het geluid van je scooter), maar meestal gewoon shuffle.

Bijdrager
    n8n

afspeellijsten zijn zó 2007…

Bijdrager
    Account Zonder Naam AZN
    ”Patrock”

Waarom zou je afspeellijsten van al je artiesten maken? Dan kan je toch beter gewoon de artiest selecteren in de list view?

Ik heb zelf een speciale playlist voor mijn iphone, voor de rest een paar slimme, o.a. een smart playlist waarin tracks komen die ik 10 dagen of langer niet heb geluisterd.

Ik download alles via torrent of van sites. soms staan er geen artiesten naam bij. die moet ik handmatig toevoegen.
    Als ik zin heb selecteer ik alles in die afspeellijst en voeg ik de artiest naam bij

Snapie

Ik zou niet weten hoe ik het op een andere manier kan doen.

Zo dus, hier is toevallig eentje

Bijdrager
    JDVM

Je kunt ook gewoon met Shift meerdere nummers (het hele album) selecteren en dan de info bewerken. Wat moet iTunes een rotprogramma voor je zijn als je het elke keer zo doet.

@LucasJV: Hoe maak je mapjes?

Bijdrager
    Account Zonder Naam AZN

[command] :apple: + A gaat makelijker :wink:

Bijdrager
    me.com
    ”Account

[command] :apple: + A gaat makelijker :wink:

Makkelijker

Ik heb overigens geen afspeellijsten. Gebruik Cover Flow.

Bijdrager
    Лукас
    ”Jurriaandvm”

Je kunt ook gewoon met Shift meerdere nummers (het hele album) selecteren en dan de info bewerken. Wat moet iTunes een rotprogramma voor je zijn als je het elke keer zo doet.

@LucasJV: Hoe maak je mapjes?

Bestand > Nieuwe map. Playlists kan je er gewoon inslepen als in de finder.:)

Bijdrager
    Afroman

@N8N

Mooi hoor, die Jimi hendrix en Led Zeppelin platen… 8)
    Afspeellijsten gebruik ik eigenlijk alleen voor het slapengaan en onderweg naar school maak ik snel een On-the-Go afspeellijst.

Bijdrager
    waupiman

Heb alles standaard behalve 1 playlist met radio zenders.

Moderator
    Poezenbeest

Ik snapte niet helemaal wat dit draadje in de Lounge deed, het lijkt me hier beter op zijn plek…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.