10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Terrasman

Hoe gedraagt Mountain Lion zich op een iMac uit 2007?

Ik heb een 24″ iMac uit 2007 en kan dus overstappen naar Mountain Lion. Nu vraag ik me af of er al mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Het is nogal lastig om weer terug te switchen, dus alle suggesties zijn welkom. Bij voorbaad dank!

Bijdrager
    GastonM

Ten eerste, hoeveel GB RAM zit in je iMac (Apple-menu, Over deze Mac, Meer info)? En draai je al Lion of nog Snow Leopard?

Bijdrager
    makoe

Als je een kloon maakt voordat je gaat upgraden kun je makkelijk terug als het niet bevalt.
    (bijvoorbeeld Carbon copy cloner)

Bijdrager
    Steven Paul

Bij mij werkt het prima, geen problemen gehad nog.
    iMac 20″ 2,4Ghz 3Gb uit 2007 en iMac 24″ 2,66Ghz 4Gb uit 2009.

Bijdrager
    App-ie

Het gaat je bevallen, want het werkt gewoon goed (op AirPlay na dan voor jouw systeem:-( )
    En je kunt proefdraaien door in eerste instantie ML op een externe HD te installeren.

Bijdrager
    Laurensblom

Werkt uitstekend op imac tweede helft 2007

Bijdrager
    stevie

Ook bij mij werkt ML prima op een 20″ iMac mid 2007 (2 GHz/4GB) na een upgrade vanaf Snow Leopard.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Kan je ook copycloner gebruiken als je geen externe HD hebt om een backup te maken.

Bijdrager
    Terrasman

Veel dank, beste mensen! Jullie feedback stemt mij optimistisch… En ook de tips voor het geval dat het mis gaat worden zeer gewaardeerd. @gastje8: Ik heb 4 GB RAM en 2.4 Ghz. Lion ge├»nstaleerd, dus dat zit wel goed, denk ik…

Bijdrager
    funk-e

Nog even ter aanvulling.
    Ik draai het op een iMac 24″ (2.8Ghz)) met 2GB en dat gaat prima.

Bij jouw moet dat met 4GB zeker ook goed gaan

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.