3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

Hoe ftp verder door te routeren in het netwerk?

Na het begeven van de modem op mijn werk heb ik een nieuwe(oude) modem die we nog hadden liggen geinstalleerd. Omdat de oude modem echt niets meer deed kon ik ook niets van de configuratie overnemen en na een hoop uitzoek werk werkt alles weer(lees mail server) Nu kan ik op mijn werkplek alleen niet meer FTP’en. Wie kan mij opweg helpen met dit juist te configureren. De situatie is alsvolgt:

Speedtouch 510 modem > Vigor2200 router > alle werkplekken met vaste ip nummers en mailserver.

Wat moet ik in de Speedtouch regelen om cyberduck op mijn werkplek te laten werken. Dit heeft altijd gewerkt dus ik hoef en wil niet in de Vigor te komen.

Groetjes
    Stefan

Bijdrager
    Napsju

Waar FTP je naar toe?

Misschien iets meer informatie? Netwerken? Subnetten?

Bijdrager
    stefonline

subnetten geen idee dan zou ik morgen eens moeten kijken. Het is een netwerk wat er al een tijdje ligt en niemand weet echt hoe het in elkaar steekt(systeem beheerder overleden en ik wil het nog even 2 maanden draaiend proberen te houden voor het helemaal vernieuwd gaat worden). En ik gebruik FTP het meest om websites online te zetten en om af en toe iets van klanten op te halen.
    En ik kan niet in de router komen want als ik dat ip intyp kom ik gewoon weer bij de modem uit. Ik wil hier ook niet in want het heeft immers altijd gewerkt en het draait nu goed. Dus het lijkt wel of de modem iets tegen houd.

Stefan

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.