5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    nieuwsgroepen

Hoe foto's van een defecte iPhone halen ?

Hallo,

de iPhone 5 van mijn vrouw heeft een defect scherm. Het begon met een defecte accu, deze heb ik vervangen, wilde eerst niet laden maar na een aantal keer het toestel weer open maken alles aandrukken en weer sluiten ging dat goed. Maar nu doet het scherm het niet meer.

Helaas stond synchronisatie met iCloud voor de foto’s niet aan. Als ik de telefoon aansluit op de computer krijg ik een melding dat ik eerst de telefoon moet unlocken, maar dat lukt dus niet. Voor €20 worden er schermpjes verkocht, maar weet niet of dat voldoende is, misschien is er met dat openen en sluiten wel iets stuk op het moederbord.

Iemand tips hoe hier toch nog de foto’s af te krijgen?

Dank alvast voor het meedenken.

Arjan

Bijdrager
    Truus

iMazing doet dat prima, daarvoor is alleen maar de standby mode van toepassing, kan zelfs via WiFi. Kijk hier maar eens, ik weet alleen niet of je in de trial versie al je foto’s eraf kunt halen en of de telefoon sowieso te bereiken is, als je denkt dat er iets stuk is op het moederbord. Maar het proberen waard.

Bijdrager
    Absrnd

Bij de laatste keer dat het niet goed werkte, niet gedacht, hey misschien is een backup een goed idee ?

Bijdrager
    Shmoo

Pijnlijk, mensen die geconfronteerd worden met hun eigen cloud-probleem. 😪

Bijdrager
    nieuwsgroepen

Bedankt voor alle tips, ben er nog niet mee verder gegaan omdat de foto’s die er opstaan nou niet van belangrijke gebeurtenissen zijn, en de foto’s twee weken ervoor nog gebackupt zijn. Zodra ik resultaat heb (of niet) laat ik het hier wel weten.

Arjan

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.