8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

hoe exporteren uit adresboek geschikt voor Windows?

Hoe kan ik een groep mailadressen vanuit adresboek exporteren naar bestand geschikt voor windowsgebruiker?
    Gewoon groep selecteren en dan ‘export group V-card’ en dat resultaat mailen naar Wondowsgebruiker? Of moet er meer gebeuren?

Bijdrager
    Brent146

Nee, want om dat bestand dan te openen, heb je Adresboek nodig… Tenzij je het kan openen met een Windows programma. Dat mag iemand melden natuurlijk. :)

Bijdrager
    Gijs Raggers

v-card is dacht ik een universeel formaat, probeer het eens, het zou moeten werken vermoed ik.

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    ivan92

ik ga binnenkort switchen naar apple ik gebruik outlook 2007 is het mogelijk om mijn contacten over te zetten?

Bijdrager
    Yaris
    Inactief
    Anoniem

Ik zou een nieuwe start maken en alles opnieuw invoeren. Tenzij het heel veel is natuurlijk.

Bijdrager
    Hbbtleon

Hetzelfde probleem had ik: ik wilde mijn iPhone vullen met contactgegevens uit Outlook.
    Ik gebruikte : plaxo, entourage, adresboek. voila …
    Je moet bij plaxo wel opletten: het programma is gratis en werkt prima het synced je contactgegevens via internet op al je opgegeven computers pc’s en mac’s, maar probeert ondertussen wel al jouw relaties ook aan plaxo te krijgen. Daarom heb na overdracht van gegevens plaxo verwijdert.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.