3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Moos

Hoe een netwerk verwijderen?

Hi allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een best vreemd probleem. Ik ben net verhuisd en heb dus een nieuwe internetverbinding via Tele2. Het was nogal behoorlijk aankloten voordat het internet daadwerkelijk werkte en ik denk dat ik toen iets doms heb gedaan.

In mijn airport’balkje’ blijft mijn oude netwerknaam zichtbaar. Deze is onbeveiligd en werkt niet. Het netwerk heeft mijn gegeven naam, dus ik weet zeker dat het er niet een van de buren is. Inmiddels heb ik een nieuwe modem (die wel werkt, internetprobleem lag dus bij de modem), maar die netwerknaam blijft zichtbaar en mijn apparaten (imac/macbook/iphone) blijven het herkennen.

Kan het zijn dat ik een netwerk heb gemaakt op een van mijn computers die niets met de modem/router te maken heeft gehad? En belangrijker; hoe verwijder ik het?

Ik ben niet echt technisch aangelegd als het om netwerken e.d. gaat. Hoop dan ook dat een van jullie kan/wil helpen. Alvast bedankt!

Bijdrager
    Pasav

Zet je Wifi eens uit, en dan weer aan. Dan zouden alle actieve wifi punten gerefreshed moeten zijn.
    Als die er nog tussen staat dan is er een apparaat dat die naam heeft.

Bijdrager
    Moos

Bedankt voor je reactie. Je had gelijk, ik was even vergeten dat mijn chromecast dezelfde naam had:-D

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.