6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ipanther

hoe dubbelzijdig printen in Macosx?

Ik heb een HP deskjet 845, en heb de nieuwste driver geïnstalleerd, maar ik vind nergens, maar dan ook nergens een optie om dubbelzijdig af te printen. Het enige wat ik kan doen is oneven en even pagina’s afprinten (en dit alleen maar in Word).

Heeft iemand een oplossing hiervoor (want op mijn pc drukt ie perfect dubbelzijdig af)

Moderator
    Strifer

lees de documentatie eens, misschien wordt het nog niet ondersteunt op MacOSX

Bijdrager
    Fuji

ik vind zelf de print even/oneven functie niet in print opties :?

Bijdrager
    ipanther

alleen bij MS Word kan je even en oneven printen. In het menuutje van je print-dialog staat er een keuzemogelijkheid ‘Word’: hierin vind je die optie.

Apple zou die functie van dubbelzijdig printen toch wel eens mogen implementeren: want volgens mij is dat een onmisbare functie.

Bijdrager
    Ewout

Ik denk niet dat dit aan Apple ligt, gezien het feit dan mijn laserWriter 8500 perfect dubbelzijdig print. Mijns inziens ligt dit eventueel aan de driver van HP. Als je driver al standaard in OS X zit wil dat nog steeds niet zeggen dat deze dan ook door Apple is gemaakt. (misschien is dat het probleem ??? :wink:

Ewout

Bijdrager
    Sad

misschien moet je van hp.com even een uitgebreidere drive downloaden en die installeren. De standaard driver die bij OSX geleverd wordt heeft wellicht minder features.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.