8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Webstarters

hoe drukker maken ?

Ik heb een eigen startpagina opgezet [verwijderde link] maar hoe krijg ik het nu drukker daar heb al flink aantal linkpartners enzo.

Zou ik moeten gaan adverteren ?

Bijdrager
    tennapel

Bericht is aangepast door mij: ik heb de link naar de website weggehaald — vraag is valide, maar met URL zou het bericht net zo goed als linkspam gezien kunnen worden.

Bijdrager
    chonazz
    ”tennapel”

Bericht is aangepast door mij: ik heb de link naar de website weggehaald — vraag is valide, maar met URL zou het bericht net zo goed als linkspam gezien kunnen worden.

Kan toch ook gewoon een sitecheck zijn???

Site kan je trouwens wel nog gewoon langs z’n profiel bekijken!

Bijdrager
    freshface

Een sitecheck ?
    Daar vraag hij/zij toch nergens om.

Het gaat hier om hoe meer hits te krijgen op de webpagina.
    En dat kan dus door een site te posten op een forum, en zo zullen mensen denken (tennapel en ik ook) dat dit de bedoeling is.

Hij/zij beschijft niet echt veel of er al gebruikte truuks/technologien zijn opgenomen.

Bijdrager
    WebJ

Het zal waarschijnlijk gewoon zijn doel zijn geweest bezoekers te lokken, maar we gaan nu op in hoe die meer links naar andere websites kan krijgen.

Ik zou zeggen zorg voor een heleboel linkpartners waar jij naartoe linkt en die naar jou linken. Reclame/Adverteren staat meteen weer zo slordig.

Bijdrager
    chonazz

ooow:-) ik had begrepen dat hij vond dat het uiterlijk van de site er niet druk genoeg uitzag :? :?
    Was er niet goed bij gistere denk ik:-)

Bijdrager
    Brasco

Dat dacht ik ook.. Hij komt toch niet meer.. dus laat ik de moeite niet nemen om serieus te antwoorden.

Bijdrager
    rburgt
    ”Webstarters”

Ik heb een eigen startpagina opgezet [verwijderde link] maar hoe krijg ik het nu drukker daar heb al flink aantal linkpartners enzo.

Zou ik moeten gaan adverteren ?

Mensen komen alleen als er ook echt iets te halen valt op een site. Zover ik het zie is jouw site maar 1 pagina met erg spefcifieke onderwerpen ( volgendsmij gewoon wat jij leuk vindt )

Als je echt meer mensen aan wilt trekken dan moet je echt iets te bieden hebben, een nieuwe manier van zoeken, beterre content, je ergens op specializeren. Ik kan iig niet zien wat jouw site meer te bieden heeft.

Daarom zou ik niet gaan adverteren maar eerst naar de inhoud gaan kijken van je site. Als het echt zo’n goede site is dan komen mensen vanzelf wel…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.