19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Garbera

Hoe doet apple het met ads?

Ik vrieg me ineens af hoe Apple het doet met geheimhouding en advertenties. In de kyenote van Steve Jobs zit altijd een add, en bijvoorbeeld bij de iPhone 4 een facetime-add, met daarin acteurs, die acteurs weten dus dan hoe de nieuwe iphone eruitziet en kennen die functie.

Bijdrager
    .Robin

Vrieg? :’)

Bijdrager
    Afroman

Doe niet zo dom, tikfout.

Waarschijnlijk moeten die acteurs een contract gaan ondertekenen voor geheimhouding.

Bijdrager
    .Robin

Ik ben ik zó serieus….:)

Inactief
    Anoniem

Die acteurs worden direct na de opnames met hun voeten in een emmer beton in een meer gedumpt.

Bijdrager
    Chorro

Wat voor functie had die persoon die toen dat prototype in een café was verloren? Was dat 1 van die acteurs?:P

Bijdrager
    Rickje
    Zakske op 25 september 2010

Die acteurs worden direct na de opnames met hun voeten in een emmer beton in een meer gedumpt.

+1 voor u.:lol:

Bijdrager
    NTG

Of een mysterieus auto-ongeluk. Werkt altijd, dat wisten ze bij de KGB ook dondersgoed.

Moderator
    unSOUND
    .Robin op 25 september 2010

Vrieg? :\’)

Kyenote ? :crazy:

Bijdrager
    Siri
    unSOUND op 26 september 2010
    .Robin op 25 september 2010

Vrieg? :\\\’)

Kyenote ? :crazy:

Nu we toch bezig zijn: Add? (Het was toch gewoon ad, of maar ik nu een heel domme fout?)

Bijdrager
    Chorro

Ad is advertentie en add is toevoegen;)

Bijdrager
    Dagaloni

Misschien wordt het de dag van te voren opgenomen. Kunnen ze nooit veel verklikken;)

Bijdrager
    NTG

Misschien gebruikte ze wel geen iPhone 4 bij die ads

Bijdrager
    Afroman

Tuurlijk niet, storyboard maken, script uitdraaien, acteurs vinden, soundchecks, monteren en renderen duurt echt veel langer hoor.

Bijdrager
    Dagaloni

Ja maar een storyboard, script uitdraaien, acteurs vinden gebeurd natuurlijk allemaal daarvoor. Soundcheck (5 min. hooguit), opnemen (1-3 uur) monteren (1 uur) renderen en animatie (1-2 uur). Kan makkelijk op 1 dag;)

Maar wat NTG zegt is ook wel een goeie. Kan me best voorstellen dat ze dat later animeren.

Bijdrager
    Afroman

Soundcheck duurt echt geen 5 minuten, opnemen kan welliswaar dagen duren. Hetzelfde geldt voor de animatie en renderen.
    Ze doen het niet de dag van tevoren.

Bijdrager
    Dagaloni

We hebben het over een ad van ongeveer 1-5 min. toch?

Bijdrager
    Afroman

Ja, en dat is ook niet in 1 dag gemaakt.
    Een shot van 2 minuten kan met een goed storyboard wel een hele dag filmen kosten.

Bijdrager
    MouseMighty

Whahahaha… een dag van tevoren zegt-ie. Steve maakt zijn Keynote ook pas op de dag zelf toch? net als de upgrades van de producten… :crazy:

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.