23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:

Bijdrager
    sedikit

Hoe contact met OMT

Op het gevaar af iets over het hoofd te hebben gezien:

-Ik zie nergens een contact-mogelijkheid staan met de moderator, de redacteur en/of de staf. Waar moet ik die zoeken?

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden geleden door  sedikit.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden geleden door  sedikit.

Bijdrager
    imathijs

Dit of zoiets https://www.onemorething.nl/huisregels/ – staat een contact linkje naar een support e-mailadres. Maar inderdaad niet specifiek.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  imathijs.

Moderator
    Pete.Z

Moderators kan je gewoon een PB sturen.

Moderator
    Raymon Mens

Een contact-pagina zou een nuttige toevoeging zijn. Nemen we mee.

Bijdrager
    penseel

Bijdrager
    sedikit

Bedankt voor de antwoorden.

@pete.Z, waar vind ik dan de moderators?

@penseel, waar vind je dan dit mail-adres?

Of zijn ze soms te vinden op de link die imathijs geeft?

Bijdrager
    GoeieDag

<p class=”cite”>sedikit op 18 januari 2018 om 17:13</p>

Er staan er twee boven jou.Kijk maar wat er onder Pete.Z en Raymond staat. @night is ook een mod die niet kan mislopen op dit forum.

Moderator
    Mac Daddy

Maar Sedikit heeft wel een punt dat er nu een contactpagina mist waarop we bij elkaar staan. Op de vorige site hadden we een pagina waarop je de beheerders en moderators in een lijstje zag staan.

Je zal nu naar 1 van de moderators individueel moeten zoeken. En met de zoekfunctie krijg ik geen leden gevonden, maar alleen nieuwsberichten.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    penseel

Hier boven aan in het blauw; https://www.onemorething.nl/huisregels/

Moderator
    Mac Daddy

Dat is het mailadres ja, maar dat komt niet bij de moderators aan. Dus berichten naar de moderators sturen is nu nog lastig. Er is wel een zoekfunctie op de forum hoofdpagina, maar snel is die helaas nog niet.
    Makkelijker contact maken met ons moderators en sneller zoeken komt nog wel verandering in, maar eerst de bugs en problemen die meer prioriteit hebben.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

<p class=”cite”>penseel op 18 januari 2018 om 17:08</p>
    support@onemorething.nl

Zinloos, wordt gewoon niet gereageerd, wacht al enkele dagen…

Het wordt steeds moeilijkwr om hier nog eens terug te komen..

Moderator
    Mac Daddy

JoopJoopJoop. Stuur mij een pb met je vraag. Misschien kan ik je helpen?

Moderator
    Mac Daddy

En nog voor de duidelijkheid ook hier.
    Als je bugs, layout foutjes, ander problemen tegenkomt.
    Dan kan je ze via dit formulier melden. Dit komt direct bij de developers terecht en ze werken hard om alles goed te laten werken.

Gisteren zijn al de eerste bugs eruit gehaald, maar ze kunnen niet alles in 1 keer.

Bijdrager
    koen

<p class=”cite”>GoeieDag op 18 januari 2018 om 17:23</p>

<p class=”cite”>sedikit op 18 januari 2018 om 17:13</p>

Er staan er twee boven jou.Kijk maar wat er onder Pete.Z en Raymond staat. @night is ook een mod die niet kan mislopen op dit forum.

Op een iPhone in portret mode is het woord moderator niet zichtbaar.

Moderator
    Night

@koen:

Als je bugs, layout foutjes of andere problemen tegenkomt, kan je ze via dit formulier melden. Dit komt direct bij de developers terecht en ze werken hard om alles goed te laten werken.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  Night.

Moderator
    Raymon Mens

Het eerder genoemde support e-mailadres wordt door niemand gelezen en is nog een overblijfsel van de vorige eigenaren van OMT.

Dat mailen heeft geen zin. Ik ga het zo snel mogelijk van die pagina halen.

Bijdrager
    csteelooper

Als we dan toch bezig zijn: kunnen we niet een soort van topic openen waar mensen problemen kunnen beschrijven die ze tegenkomen in de interactie met de site en vooral het forum? Om er maar meteen een te noemen: de ‘format bar’ bij reageren bevat stijlen (met name onderstrepen) die je kunt gebruiken maar die vervolgens niet terug te zien zijn in de geposte berichten. In plaats daarvan zie je de code die gebruikt wordt om de stijl toe te passen. Dit geldt uit mijn hoofd voor onderstrepen, cursief en ook voor citeren. Bij die laatste gebeurt echter iets vreemds: er wordt wel geciteerd, maar toch zie je nog broncode, vermoedelijk voor een stijl die gebruikt wordt om de auteur van het oorspronkelijke bericht te accentueren…

Bijdrager
    Donald D.

Beste OMT-ers,

Ik breek hier even in. Kan iemand mij vertellen hoe ik nu een nieuw Topic aanmaak ? Lijkt of het ergens heel ver weggestopt is.

vr.gr

Donald D.

Bijdrager
    TheBigZ

@donald:

Ga naar Forum, kies een Subcategorie, kies Nieuw topic.

Forums

Bijdrager
    Donald D.

Wederom hartelijk dank TheBigZ.

Bijdrager
    MacEs

Ik heb gemaild naar dat support e-mailadres maar nul reactie. Bij wie/Waar moet ik zijn met een probleem met mijn account?

Bijdrager
    Shmoo

Bij niemand, ze doen niets meer aan problemen oplossen of hulp bieden. Ik ben al weken aan het wachten om mijn mailadres aangepast te krijgen.

Moderator
    Night

<p class=”cite”>Shmoo op 12 april 2018 om 15:04</p>
    Bij niemand, ze doen niets meer aan problemen oplossen of hulp bieden. Ik ben al weken aan het wachten om mijn mailadres aangepast te krijgen.

Ik heb je hieromtrent een PB gestuurd.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.