8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

hoe checken of je apps compatible zijn met ios12

Is er een manier om te checken of al je apps zullen draaien op ios12. Er zijn sites met lijstjes maar is nogal omslachtig met 300+ apps op je telefoon.

Kan je het in de telefoon zelf terugvinden of in iTunes als de telefoon is gekoppeld?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

begin maar eens met minder apps ,300+?????, op je telefoon…

Bijdrager
    sedikit

Kijk maar eens hier. Application compatibility table, ook voor de iOS 12:

https://roaringapps.com/apps

Bijdrager
    Shmoo

Zorgen dat je altijd alle apps en software up to date hebt. Dan werkt het gewoon zoals het zou moeten werken – werkt het niet, dan krijg je op zeer korte termijn een update en fixt de developer het wel. Zo niet …. werkt een app helemaal niet meer of gedeelte niet meer, dan zal zo’n app waarschijnlijk verlaten zijn door de developer en dan is het sowieso al niet verstandig om zo’n app nog te blijven gebruiken. Laat staan dat een app die al verlaten is door zijn developer de basis zou zijn om je hele telefoon een software versie terug in de tijd te zetten.

Gewoon volwassen worden en meedoen met de rest van het volk. Moet je in de maatschappij ook.

Bijdrager
    sedikit

(off topic)

Shmoo “Gewoon volwassen worden en meedoen met de rest van het volk. Moet je in de maatschappij ook.”

Je zou het met zo’n dictatoriale opvatting ver schoppen in b.v. Rusland.

Bijdrager
    IGBA

<p class=”cite”>Shmoo op 19 september 2018 om 15:35</p>
    Gewoon volwassen worden en meedoen met de rest van het volk.* Moet je in de maatschappij ook.

* Shmoo niet meegerekend. 🙊

Bijdrager
    jebman

mwah, een aantal apps boeit niet, zijn spelletjes voor de kinderen op de achterbank die ze nu zijn ontgroeid. Maar op een lijst op het internet zag ik ook een app van een bank die ik gebruik die totaal hopeloos is. Dat wil ik dus niet.

Maar er zit niet veel anders op dan een hele lijst maken en app voor app gaan opzoek wat de ervaringen zijn?

Ga nog maar even afwachten en hierin geen early adapter zijn.

Bijdrager
    hatolex

Adopter 😌

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.