12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Portnull

Wat is de te verwachten beschikbaarheid van de nieuwe iPhones?

Mijn ouwe trouwe SE’tje is nu echt op sterven na dood, dus zodra de nieuwe iPhones 11 er zijn moet ik maar geloven aan zo’n grote jetser van een telefoon. Ik wil alleen wel graag in een winkel de modellen kunnen vasthouden en vergelijken om te beslissen welke ik neem. Maar hoe zit het met de laatste jaren met de beschikbaarheid van iPhones vanaf de aangekondigde datum – in dit geval 20 september? Hoef ik de komende weken niet te rekenen op beschikbaarheid van alle telefoons, of loopt het zo’n vaart niet?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door Portnull.
    Bijdrager
    Portnull

Ik zie op de site van Coolblue zo gauw niets over de beschikbaarheid in de winkel van de nieuwe iPhones. Of kijk ik ernaast?

Bijdrager
    TheBigZ

Ik zie er eentje die in Eindhoven beschikbaar is… dus het is even zoeken.

https://www.coolblue.nl/product/839128/apple-iphone-11-pro-64-gb-midnight-green.html

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Niemand die de stores van Apple adviseert? Amsterdam, Haarlem, Den Haag…

Ergens anders moet je zowieso niet kopen…

Poort0 komt uit Den Haag zo te zien…

Voor Poort0, “Passage”

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door JoopJoopJoop.
    Bijdrager
    penseel

Waarom niet?

Bijdrager
    Portnull

Ik weet wel waar de Apple Store in Den Haag zit.:-) De vraag was of de iPhones 11 gewoon in de winkel beschikbaar zijn, of dat ik er rekening mee moet houden dat het de komende dagen (of zelfs weken) niet gaat lukken om er eentje live in de Apple Store (of welke andere winkel dan ook) te kopen.

Disclaimer: ik heb de laatste jaren nooit een iPhone hoeven kopen op de dag van de release, en jaren geleden was er altijd sprake van wekenlange wachttijden. Vandaar dat ik benieuwd ben waar ik rekening mee moet houden.:-)

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door Portnull.
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

De vraag was of de iPhones 11 gewoon in de winkel beschikbaar zijn

Gewoon gaan kijken in de Passage dus, of even bellen…

Als ze er geen hebben, is die nergens te voelen…

Bijdrager
    polansky

Wie online besteld moet nu wachten tot ergens eind oktober heb ik begrepen.
    Wanneer je hem nu niet (meer) kunt vinden wordt het dus wachten tot november ofzo.

Moderator
    Poezenbeest

Tele2 kon pas vanaf morgen leveren kennelijk…. is vandaag afgeleverd.

Bijdrager
    Triumph
    Bijdrager
    Portnull

Even een update van mezelf.:-) Als je snel een iPhone 11 wil, althans voor wat betreft Den Haag want ik heb geen enkele andere plaats om mee te vergelijken, ga gewoon naar de Apple Store. Er staat een rijtje van een minuut of vijf voor de deur, waar je gegevens worden genoteerd zodat de iPhone die je had willen hebben voor je wordt gereserveerd. Alle iPhones 11 en 11 Pro met alle opslag-opties waren gewoon beschikbaar.

Maar goed, dit zegt natuurlijk niks over de beschikbaarheid de rest van de dag of de komende dagen; misschien had ik gewoon mazzel.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door Portnull.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.