4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    henkvanderstelt

hoe boeken van ipad in iBooks overzetten naar nieuwe imac en itunes aldaar?

Ik heb een nieuwe imac die ik helemaal clean opnieuw heb ge├»nstalleerd. Ik had de ‘oude’ itunes media folder gekopieerd naar nieuwe imac. Nu staan er allerlei boeken/pdf’s op mijn ipad die ik naar mijn imac wil hebben omdat ze daar niet staan. . Hij draagt bij synchronisatie alles van mijn ipad af te gooien omdat dit een andere imac is. Hoe zet ik boeken uit iBooks naar maar imac. Er staan allerlei handleidingen in PDF op die ik echt niet kwijt wil. En is er anders een work-around mogelijk?

Bijdrager
    hokkie

Als dit aangeschafte boeken zijn (via Store) moet het geen probleem zijn ze opnieuw te downloaden, maar zijn het ‘eigen’ PDF’s? Mogelijke oplossing is de PDF’s even naar jezelf te mailen (ik weet niet hoeveel dit is) of even opslaan in dropbox/google drive oid.

In iTunes kan je met een “rechter” muisklik “aankopen overzetten”, maar ik weet niet of dit ook met eigen materiaal goed gaat.

Bijdrager
    henkvanderstelt

dank voor je reactie. zijn geen itunesaankopen maar werkpdf’s. ik heb inderdaad maar een selectie gemaakt en naar mijzelf gemaild en dan weer ge├»mporteerd. maar is toch wel erg omslachtig allemaal. En aankopen overzetten lukte ook niet.

niet handig dus.
    Zou toch handiger moeten kunnen.
    Mocht er nog iemand zijn met een briljant idee dan hoor ik het wel.

Bijdrager
    krabbedoelie

Met het progje “PhoneView” voor de mac

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.