8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    applefreak020

hoe automatisch bestanden laten verwijderen?

Hallo,
    ik hoorde van iemand dat je kan instellen dat als bestanden bijv. 2 weken zijn gebruikt dat het er automatisch
    afgegooid word.

kan dat echt en hoe?

Moderator
    Pete.Z

Titel even aangepast, is wat duidelijker zo hopelijk!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Normaal gesproken blijft alles staan totdat je het zelf wist. Het kan automatisch, maar dat zal dan via een script moeten dat constant op de achtergrond draait. Ik werk met SL , maar het kan natuurlijk een ML optie zijn, maar die zou ik nooit aan zetten…

Bijdrager
    applefreak020

Het probleem is eigelijk
    dat ik een keer norton free trial heb gedownload maar hij gaat niet uit me launchpad.
    Ik kan hem niet goed vinden bij “finder” dus weet niet wat ik moet doen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Nu vertel je iets heel anders he? :slant:
    Meestal zit er bij zo’n trial ook een un-installer waarmee je alles kunt verwijderen. Het zou gewoon in je programma map moeten staan en kijk ook even in je account bij ‘inloggen’ want daar staat vast iets dat automatisch mee opstart.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Bijdrager
    iKweethetbeter

En daarom moet je blijven waarschuwen voor de gevaren van antiviruspakketten en opruimtooltjes. Nu zie je dat er geprobeerd wordt om de fout van het installeren van een antiviruspakket te fixen met een opruimtooltje!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je het over mijn bericht? Misschien moet je dan even beter lezen … het “opruimtooltje” is van de maker van het antiviruspakket zelf, en dat ding bestaat puur en alleen omdat het verwijderen van het voornoemde antiviruspakket zo’n ellende is* dat het amper handmatig te doen is.

* D.w.z. onder Windows; afgaande op het bestaan van het ontinstallatieprogramma krijg ik het idee dat het op een Mac net zo moeilijk is.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.