7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

Hoe aantal berichten in Mail aangeven?

Als ik mail open heb staan wil ik eigenlijk per account (in of bij het postbakicoontje ‘inkomend’) kunnen zien HOEVEEL berichten er in m’n inbox staan.
    Ik kan geen instelling vinden waarmee ja dat aangeeft. Is er wellicht wel een instelling of is er een toolje voor?

Bijdrager
    DarkRaverNL

Bovenaan in de Titel van Mail staat gewoon hoeveel inkomend.

Bijdrager
    Walkingfingers

Dat klopt bij nieuwe berichten. Het gaat mij om de berichten die al gelezen zijn maar niet verwijderd.

Bijdrager
    Yaris

Dan moet je dringend leren rekenen. Bij mij staat er: Inkomend (10 berichten, 3 ongelezen). Dus aantal gelezen berichten is 10-3 = 7.

Bijdrager
    sypie

Zo kun je daar achter komen:
    Rechter muisknop op de balk net boven je e-mailtjes. Dan een vinkje zetten bij Nummer.

Dan worden ze per mailbakje geteld, sorteer je op alle mailboxen bij elkaar, dan worden ze bij elkaar opgeteld.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Yaris”

Dan moet je dringend leren rekenen. Bij mij staat er: Inkomend (10 berichten, 3 ongelezen). Dus aantal gelezen berichten is 10-3 = 7.

Dat staat dus middenboven in het venster! Dat zie ik nou pas!! Heb daar al die tijd ‘overheen’ gekeken. Zal wel de bekende blinde vlek zijn. Dat was dus wat ik zocht, bedankt.:D

Bijdrager
    BenDover
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.