5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    stijnhoofd

[Opgelost] [High Sierra] Muis/trackpad weigeren extra functies

Ik heb van het weekend mijn OS naar de nieuwste versie geüpdatet (ik had High Sierra al, maar die had een update). Sindsdien werken niet alle interactieve hoeken (alleen links) niet meer naar behoren, en ik kan ook niet meer van bureaublad naar bureaublad vegen zoals ik eerst kon. Dit is bij zowel Magic Mouse als trackpad het geval.

In het geval van de interactieve hoeken staat het wel goed ingesteld maar werkt het gewoon niet; in het geval van het vegen kan ik de optie ook niet meer terugvinden.

Hoe zit dit precies? Heeft iemand er ervaringen mee?

Bijdrager
    erwinde

Ik heb 10.13.1 (High Sierra) op zowel mijn macBook pro als mijn iMac en beiden werken prima. Ik heb de linker benedenhoek om sluimeren te activeren met de muispointer en ook alle twee en drie vinger bewegingen op mijn trackpads werken zoals het hoort. Ik heb ook nog even een (oude) Magic muis geprobeerd en die doet het ook prima.

Het je al geprobeerd om even tijdelijk een tweede account aan te maken op je Mac en te zien of het daaronder wel goed werkt? Dan kan je in ieder geval vastellen of het een OS issue is, of dat het aan je instellingen ligt.

Bijdrager
    stijnhoofd

Ik zal hem eens opnieuw opstarten; de linkerbenedenhoek was voor Mission Control, maar de Mission Control-knop op mijn Touch Bar reageert ook niet :/

Bijdrager
    stijnhoofd

Nevermind, alles opgelost met een keer opnieuw opstarten.

Moderator
    Night

Volgende keer eerst eens hier doorheen lopen;-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.