13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    syriani

hidden features iPod 4G

zou het misschien mogelijk zijn dat apple een soort aiport-zendertje aan het ontwikkelen is waarmee je ook met een ipod muziek naar een airport express basestation kan streamen.

zou handig zijn, geen laptop meenemen naar je vrienden maar gewoon soort iTrip inpluggen op je iPod, express basis-station selecteren in menu en streamen maar…

*dreaming*

Bijdrager
    macsterdam

Ik mis maar één ding aan m’n nieuwe iPod – FM zenden/ontvangen (of zijn dat twee dinegn :wink: ) Voor de rest is het een Super apparaat!

Bijdrager
    iAgree

Ja ,en ,dus, wat heeft dit met hidden features te maken dan ???
    Ik voel een slotje aankomen denk ik :?

Bijdrager
    Tjerker

’t is meer een feature die wordt verwacht in de nieuwe iMac…

Bijdrager
    Sad

Er wordt wel gesproken over hidden features in de iPod maar wat dat zal zijn.

Draadloosheid kan je wel vergeten trouwens want dat kost teveel batterijen.

Bijdrager
    macsterdam
    ”djdata”

Ja ,en ,dus, wat heeft dit met hidden features te maken dan ???
    Ik voel een slotje aankomen denk ik :?

dat ik hoop dat FM ook een hidden feature is, duh :wink:

Bijdrager
    hanzwillem
    ”syriani”

zou handig zijn, geen laptop meenemen naar je vrienden maar gewoon soort iTrip inpluggen op je iPod, express basis-station selecteren in menu en streamen maar…

*dreaming*

is dat handig? moet je een ipod en een airport extreem meenemen. Een ipod + itrip is dan handiger, of een ipod en een simpel kabeltje naar 2x tulp.

Bijdrager
    syriani

ik ga er in deze situatie wel van uit dat je kennis/ gastheer bezit over een airport express aan zijn geluidsinstallatie(wat bij mij toch het geval is bij 4 vrienden) dan heb je enkel een ipod mee te nemen he.
    ik wil ook geen onwaarheden verkondigen, maar gewoon even mijn “wens” meedelen wat een leuke toekomstige feature zou kunnen zijn voor de ipod, aangezien er op verscheidene rumor-sites over ‘nog niet gekende toepassingen/features’ van de laatste generatie ipods geschreven wordt.

waarom lijkt iedere post hier toch op een hanengevecht en een machtsstrijd, mag een mens niet meer dromen? of moet iedereen zich houden aan dezelfde saaie realiteit?

Bijdrager
    macsterdam
    ”syriani”

waarom lijkt iedere post hier toch op een hanengevecht en een machtsstrijd, mag een mens niet meer dromen? of moet iedereen zich houden aan dezelfde saaie realiteit?

Mee eens!

Bijdrager
    hanzwillem

de andere kant op streamen lijkt me veel interessanter. Aan het zwembad een van de duizenden mp3 streams luisteren. Onder het motto wifi for every one.

Bijdrager
    Uxmal

Hoe dan ook zijn de mogelijkheden nog lang niet uitgeput. Die FM radio moet toch een fluitje van een cent zijn om daar iets voor te maken op er op te zetten? Is dat er niet al?:?

Bijdrager
    hanzwillem
    ”Uxmal”

Hoe dan ook zijn de mogelijkheden nog lang niet uitgeput. Die FM radio moet toch een fluitje van een cent zijn om daar iets voor te maken op er op te zetten? Is dat er niet al?:?

iedere meest simpele usb stick heeft zoiets ingebouwd. Het is een heel simpel PLL circuitje, een FM ontvanger. Het is gewoon een keuze om dat niet in te bouwen. Je kunt er een poll over houden, maar ik denk dat weinig mensen het zullen gebruiken. Een FM zender zal wel weer niet aan de suffe nederlandse wetgeving voldoen en waarschijnlijk nooit toegepast worden. 802.11 toevoeging zal wel interessant worden. Zeker als apperaten als de pinnacle mediacentre standaard worden! Een divx op je ipod zetten en film kijken maar. Ja, de 2.4GHz band wordt behoorlijk vervuilt, blij dat ik dat niet kan waarnemen:)

Bijdrager
    Uxmal

Ja zal de wet wel eens kunnen zijn. Maar goed andere hebben het ook, dus waarom niet? Denk dat het met rechten te maken heeft die je er dan weer extra op moet kopen. Niet dat ik het mis hoor, maar een beetje ‘all round’ zou wel leuk zijn, met dan inderdaad allerlei gestreamde muziek en beeld kunnen opvangen in de toekomst zou ook wel goed zijn. Sprak iemand in Sri lanka uit Singapore die beweerde dat internet via sataliet en ingebouwde camera’s in allerlei systemen eigenlijk al zo goed als gereed is en met dezelfde snelheid dat internet als het glasveselnetwerk. Dus ik wacht met smart op het moment dat ik overal kan internetten voor de prijs die ik nu betaal. Kwestie van tijd. Ik heb trouwens net m’n 1-e en 3-e generatie iPods verkocht en twijfel nog even aan de nieuwe grote 20 GB of de mini. De speelduur van 12 uur vind ik heel fijn en ook dat er veel meer op kan. Maar de kleine is zo veel handzamer en zo mooi. Maar goed zie morgen wel.

:apple:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.