6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Koerboom

Hi of Vodafone in Oost-Nederland?

Een kleine week geleden naar de belwinkel geweest..

Vanaf maart zou ik (eindelijk) over kunnen stappen op een I-phone abonnement!

Huidige provider is Hi, perfect bereik, nooit problemen, maar aangezien ik veel sms zou ik uitkomen op een Hi 65 euro per maand Iphone-abonnement, omdat Hi geen aparte sms-bundels meer zou hebben…

Een alternatief was Vodafone, daar was ik voor 34,50/39,50 klaar, maar dan kwam er nog een onbeperkt sms blox bij, dus in totaal 49 euro.. Telefoon hadden ze niet op voorraad en zou nog wel even duren..

Nu zit ik veel in het oosten van Nederland (Achterhoek) en hoor ik om mij heen ontzettend veel geklaag over het bereik van Vodafone.. Wat is jullie input hierover? Hoe zit het met het bereik (met name natuurlijk 3g-netwerk van Vodafone) in omgeving Achterhoek-oost (gemeente Berkelland/gemeente Oost-Gelre/gemeente Winterswijk)?

Groet,

Suzan

Bijdrager
    bouncer

T-Mobile is geen optie?

Bijdrager
    Koerboom

Hmmm… ja, daar hoor ik al helemaal geen positieve verhalen over :S..

Bijdrager
    bouncer

In zijn algemeenheid of in de Achterhoek.

KPN kent ook zoiets als sms-verdubbelaars, kun je ook even naar kijken.

Bijdrager
    chopchop

KPN / HI! Ben super tevreden over de (3G) dekking ervan. Omgeving Aalten, Doetinchem, Arnhem overal perfect.

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik heb nooit problemen met de 3G dekking in doetinchem (t mobile). KPN is wel beter maar erg duur vind ik.
    Beetje off topic maar waarom smsen als je nu ook whatsapp, ping etc. kan downloaden? Bijna iedereen heeft het en smsen doe ik nog maar zelden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.