30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    Dr. Maddox

Het wonderschone zoetsappige beste wensen-topic 2008

Ik kon er geen vinden dus ik heb er zelf maar eentje gemaakt:D Ik wacht wel even af of deze mag blijven staan:D

In ieder geval, allemaal fijne feestdagen en alvast een mooi nieuwjaar toegewenst vol met nieuwe hardware, weinig strandballen, nog een beetje Steve en vooral veel gratis apps en een volle bak G3 bereik!

Mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar:

Gezonder leven
    Rijk worden
    Wat meer voor mezelf werken ipv voor een ander;)

Proost!

Bijdrager
    ipodtouch

Ik wens u allen wat u allen hier elkaar toewenst, dus prettige kerstdagen en gelukkig 2009.

Bijdrager
    Steff

Oh wat een kut topic weer!

Kun je zelf geen beter Nederlands gaan leren in 2009? Daar schiet je veel meer mee op dan rijk (proberen te) worden. En iPodTouch, wat als ik allen hier een slecht 2009 toewens?

Bijdrager
    MouseMighty

Dan doe je dat. Reageer dan niet. Je weet toch Kerst (vakantie) etc. etc. Dus aan degene die graag een fijn jaar hebben in 2009: een fijn jaar toegewenst! Speciaal voor Steff: Een KwalitatiefUiterstTreurig 2009 gewenst met veel sjagrijn, frustraties’, vastlopers, stervende hardware, verlopen Apple garantie, onbereikbare servers/helpdesken, ipbannetjes her en der, het is allemaal voor jou gozert! :evil:

Moderator
    Mac Daddy
    ”Steff”

Oh wat een kut topic weer!

Jeminee Steff. Dit valt mij erg van je tegen. Waar is je kerstgedachte gebleven zeg? Liefde en respect past veel beter in dit topic. Van waar al die frustratie? Dit is tenminste een topic wat wel een waarde heeft. Als je tenminste nog gelooft in de kerstgedachte. Erg jammer dat dit de 2e reactie is.

Maar goed. On topic:

Ik wens hier iedereen fijne feestdagen en een goed 2009 toe!

Klik hier om mijn kerstkaart te bekijken.
    Bestand is 16.2 MB.

Bijdrager
    michi_rishi

Mousemighty begrijpt helaas nog niet veel van de kerstgedachte.

In de hoop dat het helpt, wens ik hem daarom ook maar wat licht toe.

Bijdrager
    God

Inactief
    Anoniem

Exact mijn gedachte over Kerstmis.

Bijdrager
    Lothian

Gemaakt in Photoshop, wat een mogelijkheden zeg.

En het gaat weer vriezen, dus, wie weet:

Bijdrager
    julesp

Nieuwe camara gekocht?

Bijdrager
    Rickje
    ”julesp”

Nieuwe camara gekocht?

camara :P

Fijne kerst!

Bijdrager
    Лукас

Een vriendelijke kerstgroet aan alle leden van MacOSX.nl!

Bijdrager
    God

Moderator
    Poezenbeest

Fijne feestdagen, welke dat ook moge zijn….

Zat me trouwens wel vandaag te bedenken dat Kerst toch een vreemde eend in de bijt is qua feesten… De Christelijke traditie zit toch in elkaar van het vieren van de dood van mensen, Denk aan Pasen, Sinterklaas, Sintemaarten, Valentijnsdag, Allerheiligen/Halloween, allemaal dagen rond de dood, Pinksteren zal ik maar even buiten beschouwing laten, maar dan ineens is de geboorte de oorzaak van een feest….

Maar toch, wat je ook viert, geniet ervan…

Bijdrager
    Nietzman

[size=18:3bea82a0f5]Een fijne kerst en een goed nieuw jaar, jeweet, die shit raakt m’n gevoelige snaar.[/size:3bea82a0f5]

Bijdrager
    Yip

zielig krismes

Oet maastricht

:)

Bijdrager
    fctje

Prettige kerstdagen, en een leuke paar dagen richting het nieuwe jaar, die nieuw jaars groet komt op de 31ste wel :P

Bijdrager
    Daysleeper

Fijne dagen jongens en meiden en poezebeesten!

Moderator
    Poezenbeest

Purrrrrrrr……

Bijdrager
    WhyNot

Merry Christmas Everyone!!

Moderator
    Poezenbeest

Ik heb de topictitel aangepast, om het iets langer houdbaar te houden… Dus ook de wensen voor een gelukkig/prettig/zalig/wonderschoon/voorspeodig/[vul hier uw eigen eufemisme in] 2009 kunnen hier terecht…

2008 was een bewogen jaar, zoals je dan in die terugblikken leest… welnu, 2009 zal dat vast ook weer zijn en dus verandert er weinig wat dat betreft. Ik ben niet zo van de terug- en vooruitblikken, dus ga ik niemand daarmee vervelen. Mij rest dan ook alleen nog om namens de moderators iedereen fijne feestdagen te wensen.

Bijdrager
    Rub3n
    ”Zerk”

Fijne feestdagen, welke dat ook moge zijn….

Zat me trouwens wel vandaag te bedenken dat Kerst toch een vreemde eend in de bijt is qua feesten… De Christelijke traditie zit toch in elkaar van het vieren van de dood van mensen, Denk aan Pasen, Sinterklaas, Sintemaarten, Valentijnsdag, Allerheiligen/Halloween, allemaal dagen rond de dood, Pinksteren zal ik maar even buiten beschouwing laten, maar dan ineens is de geboorte de oorzaak van een feest….

Maar toch, wat je ook viert, geniet ervan…

Sinterklaas is niks christelijks volgens mij? Sintmaarten of Valentijsdag ook niet lijkt me…

En Pasen staat niet alleen in het teken van de dood. Maar ook om de Opstanding van Jezus Christus.

Moderator
    Poezenbeest

Een sint is een heilige… De dagen van Sint Maarten, Sint Nicolaas en Sint Valentijn zijn heiligen, dus Christelijk… om wat specifieker te zijn, Rooms-katholiek…

Bijdrager
    Nietzman

Als echte man vier je dan ook gewoon midwinterfeest, met lang duister rockend Wodanhaar, vreugdevuren en fusten bier.

Moderator
    Poezenbeest

Voor de Bataveren onder ons:

[size=14:5a288deba9]Fijn Midwinterfeest![/size:5a288deba9]

Bijdrager
    trabant

Voor de echte heidenen: Goed juulfeest!

Bijdrager
    Koning Frank

Het zonnetje schijnt, het is warm. Ja. Echte kerst.

Geblokkeerd
    Anoniem

Feliz navidad!
    Prettige kerstdagen, en een prachtig 2009 toegewenst:)

Bijdrager
    Mr Wabbit

De beste wensen alvast aan iedereen! Dat het maar een mooi jaar mag worden..

Bijdrager
    Лукас

Recap: zijn de wensen uitgekomen?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.