5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    steven079

het uitzetten is geannuleerd door het programma mail

Beste,

Sinds ik Mavericks heb draaien op mijn imac , en wil de imac afsluiten krijg ik telkens te zien “het uitzetten is geannuleerd door het programma mail ” erg irritant om telkens dit weer te forceer af te sluiten, voorheen met de vorige versie 10.8 nooit last van gehad. Is dit een Bug of heeft iemand een oplossing?

Grt

Bijdrager
    SunKeeper

Ja, dit is een bug, want Resume zou moeten zorgen dat de app de toestand opslaat (saved state) en bij opstarten weer keurig hetzelfde opent.

Waarom zet je eigenlijk je Mac uit? Sluimer is veel sneller en makkelijker.

Bijdrager
    steven079

Hopelijk hebben ze snel een fix update……………..Maar is de sluimer stand beter dan helemaal uit zetten?

Bijdrager
    KarelWillem

Helemaal uitzetten is vrij zinloos ja.

Oké, eerlijk is eerlijk. Milieutechnisch is het beter als al die computers ter wereld zo veel mogelijk uitstaan.

Maar in sluimer is hij vrij zuinig, en scheelt het je gewoon veel tijd met aan- en uitzetten.

Bijdrager
    dsm

Ik heb de bug ook ;-p. Gedeelde smart dus. Wat betreft aan- of uitzetten. Beveiligingstechnisch is het volgens mij beter om je computer uit te zetten dan ‘m in de sluimerstand te laten staan. Heeft iets te maken met info in werkgeheugen, maar wat ik nu vertel is van het niveau “klok-klepel” hoor.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.