8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Stokkers

Het splitten van een geripte DVD

Hoi mede mac gebrukers,

Het probleem waar ik tegenaan loop is het spitten van een DVD. De DVD is een Dual layer en heb hem met MactheRipper geript. De DVD is nu 7.3 gig groot en nu wil ik hem graag op 2 dvd’s branden. Is hier een handig en makkelijk programma voor want ik ben een leek op dit gebied.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    RBO62

Hallo,

Dit kun je dit doen met DVD2ONEX.
    Hierbij open je de geripte dvd en selecteer daarna de helft van de dvd (cellen).
    vervolgens maakt DVD2ONEX een werkende DVD5 (enkel laags) aan in een VIDEO_TS map.
    Bij de tweede sessie doe je hetzelfde waarbij je dan natuurlijk de resterende cellen selecteerd.

succes!

Bijdrager
    computer space

Of met Popcorn

Bijdrager
    Gijs Raggers

of met Toast.

Bijdrager
    Stokkers

Bedankt voor jullie reacties maar welke bestanden moet ik van elkaar gaan spitsen dan? Er staan verschillende bestandstypen in. Alledrie de programma’s staan nu op de mac dus.

Moderator
    unSOUND

Je moet niet met de Finder naar de bestanden kijken, maar met de programma’s.

De uitleg van RBO62 lijkt mij de simpelste…

Bijdrager
    computer space

Met Popcorn open je gewoon de Video_TS map en je geeft aan wat hij ermee moet doen. Eventueel kun je zelfs ongebruikte geluidssporen, menu’s en extra’s wissen.

Bijdrager
    Stokkers

Het is gelukt hoor, met dvd2onex gaat het heel makkelijk, even de laag aanvinken en hij selecteerd de cellen en klaar ben je. Allemaal bedankt voor het meedenken.

Groet

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.