30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)
  • Q:
    Bijdrager
    iPrincess

Het onpopulaire meningen-topic

Post hier je onpopulaire meningen!

Gelukkig is TS niet de moeilijkste en begin ik
    – Ik vind die Dove ‘echte vrouwen’-campagne een slap excuus om obesitas te promoten. Zorg toch een beetje goed voor je lijf ipv in een slachtofferrol te passen
    – In het verlengde: ik vind mensen die met die shakes afvallen nogal dom. Diëten bestaat niet, aanpassen van je levensstijl wél.
    – In een stiltecoupe ben je stil. Ook al is het spits.
    – Ik vind een bedrijfsauto met chauffeur geoorloofd omdat vele politici lange dagen maken en zodoende in de auto kunnen werken ipv dat ze zelf moeten rijden.

Bijdrager
    eugy

Ik heb vorige week een enveloppe met €15.000 gevonden. Ik heb besloten deze te houden. Ik vind dat dat wel kan. Ondanks dat mensen in mijn omgeving mij adviseren de eveloppe naar het gemeentehuis te brengen. Maar ja hoe weet ik dan zeker dat de enveloppe uiteindelijk bij de eigenaar komt? Nee dan houd ik hem liever zelf!

Bijdrager
    jf

Ik vind dat mensen die redelijk makkelijk slank blijven hun muil moeten houden over mensen die daar om wat voor reden dan ook wat meer moeite mee hebben.

Bijdrager
    Nic
    iPrincess op 17 oktober 2013

Post hier je onpopulaire meningen!

Gelukkig is TS niet de moeilijkste en begin ik
    – Ik vind die Dove ‘echte vrouwen’-campagne een slap excuus om obesitas te promoten. Zorg toch een beetje goed voor je lijf ipv in een slachtofferrol te passen
    – In het verlengde: ik vind mensen die met die shakes afvallen nogal dom. Diëten bestaat niet, aanpassen van je levensstijl wél.
    – In een stiltecoupe ben je stil. Ook al is het spits.
    – Ik vind een bedrijfsauto met chauffeur geoorloofd omdat vele politici lange dagen maken en zodoende in de auto kunnen werken ipv dat ze zelf moeten rijden.

Goede punten!

Mijn onpopulaire meningen:
    – Dat hele iOS kan me gestolen worden: ik waardeer wat de iPad en iPhone hebben betekent voor de smartphone- en tabletmarkt, maar daar houdt het voor mij op.
    – Ik stoor mij aan het verwaarlozen van de Mac door Apple ten faveure van de iPhone en iPad.
    – De aanbidding van Steve Jobs door mensen die twee jaar geleden niet eens van de man hadden gehoord komt me de strot uit.
    – Vroeger was je maar een raar persoon als je geen PC had maar een Mac; nu kijken de miljoenen helemaal-niet-zo-unieke-hipsters je vanachter hun dikke monturen argwanend aan als je twijfelt aan het gospel van Apple.

Bijdrager
    Brombeer
    • Een caravanverbod op de weg zou in de zomermaanden zeer heilzaam zijn.
    • Kinderen horen niet thuis in de supermarkt. Ze bieden geen meerwaarde aan het winkelen en tonen vooral het falen van de ouders aan.
    • Bladblazers zijn voor kleine controlefreakjes met kleine piemeltjes die tegen beter weten in denken dat ze de natuur de baas kunnen zijn .
    Inactief
    Anoniem
    • Bento rules:D
    Bijdrager
    TonE

Haha @ brombeer. Hoor ik daar dan ook bij? kheb ook een bladblazer maar er komen steeds gaten in de zak. :P

Bijdrager
    Koezel

Dit topic slaat nergens op en is derhalve volslagen zinloos.

Bijdrager
    poing

Ik vind mensen met alleen een Iphone geen diehard Apple gebruikers.

Bijdrager
    TonE

Overigens is de piemol van gemiddelde grootte. Ik kon vroeger altijd goed meekomen met het ver plassen.

Bijdrager
    KarelWillem
    Brombeer op 17 oktober 2013

…Bladblazers zijn voor kleine controlefreakjes met kleine piemeltjes die tegen beter weten in denken dat ze de natuur de baas kunnen zijn.[/list]

Nooit klachten gehad.

Kom net van buiten en ben met de benzineblazer toch weer mooi acht bakken natuur de baas geworden.

Bladblazers met een zak zijn vooral bladzuigers.
    En dan zit er zeker ook een snoertje aan?

eugy op 17 oktober 2013

Ik heb vorige week een enveloppe met €15.000 gevonden. Ik heb besloten deze te houden….

Ja, ik zou die enveloppe ook houden.
    Kun je met kerst toch weer mooi een kaartje in kwijt.

Bijdrager
    TonE

@KW Nee joh, ze kunnen ook blazen. Maar koop nooit zo’n goedkoop oranje ding van de Gamma met een snoertje.Wat een vuige rommel.

Bijdrager
    Unlock32

Mijn onpopulaire mening?

Waarom hangen mensen hier nog rond met onterechte en/of terechte kritiek op Apple? Echt niks anders te doen?

Bijdrager
    Blurk

Ik vind het slecht Nederlands om het woord onpopulair te gebruiken in plaats van impopulair, zelfs al is het een geaccepteerd synoniem;)

Bijdrager
    pim939

Ik vind dat er te veel mensen zijn die te veel bezig zijn met andere meningen en daardoor vergeten wat belangrijk is en/of daardoor niet gelukkig kunnen zijn.

Bijdrager
    KarelWillem
    TonE op 17 oktober 2013

@KW Nee joh, ze kunnen ook blazen. Maar koop nooit zo’n goedkoop oranje ding van de Gamma met een snoertje.Wat een vuige rommel.

Nee, we hebben een ‘echte’.

Voor deze hadden we zo’n rugmodel. Maar die was aan vervanging toe, en toch wel érg duur.

Bijdrager
    Nic

Bijdrager
    Bamboe81

Mijn impopulaire mening:
    – Microsoft wordt zwaar onderschat. Met de Nokia-overname kunnen ze soft- en hardware produceren. Dit in combinatie met hun enorm dominate marktaandeel de laatste 15 jaar, maakt dat ze met hun nieuwe OS binnen paar jaar helemaal terug zouden kunnen zijn. Hun goede uitgangspositie wordt zwaar onderschat.

En ow ja:
    +1 @Koen
    + @Brombeer

Bijdrager
    KarelWillem
    Nic op 17 oktober 2013

…harkje…

Honderden vierkante meters grind en een paar flinke stukken straat, en een tuin van 1500 m2 doe je echt niet meer met de hark.

Ja, als je gepensioneerd bent zonder hobby’s.:)

Dit stukje ongeveer (geel is ons deel, de groene cirkel onze boom (24 meter hoog)…

Bijdrager
    Nic

Accepté KarelWillem.:)

Bijdrager
    coppess

– ik vind de ipad mini onzin
    – ik heb een hekel aan mensen die elk jaar een nieuwe iPhone kopen en dan vervolgens zeggen dat je een sukkel bent omdat je een oudere variant hebt.
    – HTC’s zijn ook goede telefoons, ook al draaien ze op Android
    – De retina macbook pro’s vind ik waardeloos omdat ze zo lastig uit te breiden zijn.

Bijdrager
    Fritzer

Ik haat elektrische fietsen!!!!
    Mooie uitkomst voor mensen die om bepaalde redenen niet op een gewone fiets kunnen. Jammer genoeg hebben de meeste gebruikers andere redenen (excuses). Ik durf te wedden dat het slecht is voor de volksgezondheid; vallende bejaarden die 25 km/uur fietsen, mensen die lekker gezond gaan fietsen (met volledige trapondersteuning en cola light in de bidon)…..

Scenario ter ondersteuning: je fietst in flink tempo een heuvel op en ziet in de verte een vrolijk bewegende 60 jarige Libelle moeder fietsten die je met moeite bij kunt houden. Haal je haar eindelijk in en dan zegt ze: “lekker hè?!”

Dat voelt heerlijk…lang leve dit item!

Bijdrager
    arnout

Ik heb eigenlijk een hekel aan het merk Apple en de ‘lifestyle’ die het uitdraagt.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb géén hekel aan zwarte Pieten in Amsterdam:)

Bijdrager
    coppess

@Night dat is volgens mij een hele populaire mening:p

Bijdrager
    KarelWillem

– HTC’s zijn ook goede telefoons, ook al draaien ze op Android…

HTC maakt prima telefoons, als ze er iOS op zouden zetten.

Bijdrager
    Brombeer
    Nic op 17 oktober 2013

Accepté KarelWillem.:)

Onzin, hij heeft twee zoons die hem kunnen helpen.Al zitten die in de luie leeftijd…

Bijdrager
    belfortmac

@Brombeer

Goed opgemerkt;)

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Ik vind doodgaan niet zo erg als het maar in een kwart seconde in mijn slaap gebeurt, maar de komende 10 jaar creperen en dan alsnog omvallen is wrang.

Bijdrager
    belfortmac

Ik vind het nog erger, dat als je weet dat je dood gaat, en je wilt dan eerder, dat dat dan weer niet mag.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.