15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Hub

Het Net Tijd Surfen

Het Net levert bij dit abonnement voor PC gebruikers een tooltje genaamd ADSL Surftool.
    Dit maakt of verbreekt de verbinding met de Speedtouch 510(i) router.
    Is er voor Mac OSX gebruikers ook een mogelijkheid om de verbinding op te bouwen of te verbreken vanuit de browser cq. systeem?

Aangezien de router ‘always on’ staat maar je bij dit abonnement per minuut gaat betalen na 2 uur zou zoiets toch wel handig kunnen zijn!

gr. Hub

Bijdrager
    Tomaat

Ik ken dat tooltje geen eens, maar ik gok dat de Het Net helpdesk je d’r meer over kan vertellen.

P.s. Waarom wil je zo’n abbo?

Bijdrager
    Hermanko

:D Ik kan als HetNet gebruiker je het 32,95 E Surf abbo aanbevelen.
    Altijd online en nauwelijks een limiet voor een redelijk bedrag een een MAC vriendelijk helplijn!
    Geen gedoe met wel of niet aan of een limiet waardoor je toch aan het bedrag komt. :apple:

Bijdrager
    buurman

Betalen per minuut, wat een joke! De kosten van een adsl netwerk worden bepaald door de hoeveelheid data, niet door de tijdsduur dat je verbonden bent met dit netwerk. De kpn laat je dus betalen voor iets dat geen prijs heeft. Het wel of niet verbonden zijn kost hun namelijk op jaarbasis 0 cent.
    Vandaar dat de kpn-top zo leuk verdient: Ze laten de klanten betalen voor iets dat niets kost en ze komen er nog mee weg ook.

P.S. Hoe hoog is het start-tarief eigenlijk?

Bijdrager
    Hub

Het is het antwoord van Het Net op Zonnet Gratis ADSL die je ook laten betalen voor de tijd die je online bent!

Dit zijn de actievoorwaarden:

Huidige acties
    € 7,95 per maand
    10% korting op internettikken
    120 minuten gratis per maand
    Geen aansluitkosten van ADSL van KPN à € 74,95.
    Gratis Ethernetmodem t.w.v. € 69,-
    Algemeen
    1. Alleen indien gedurende de actieperiode in uw postcodegebied ADSL bestelt kan worden, kunt u gebruik maken van dit ADSL promotie-aanbod. Voorinschrijvingen voor gebieden waar nog geen ADSL besteld kan worden, komen hiervoor niet in aanmerking;

2. U kunt alleen gebruik maken van de ADSL voordeelactie indien de aanvraag van uw ADSL-order door KPN wordt goedgekeurd. Hierover ontvangt u een bevestiging van Het Net;

3. De onderstaande actie geldt indien u zich aanmeldt in de periode van 1 augustus tot en met 30 september 2004. Indien u zich na deze periode aanmeldt, kunt u geen gebruik meer maken van deze actie;

4. De actie geldt alleen voor nieuwe ADSL-klanten van Het Net, indien u reeds ADSL abonnee bent bij Het Net komt u niet in aanmerking voor deze actie;
    5. De aansluitkosten van ADSL van KPN à € 74,95 inclusief BTW worden vergoed door Het Net. De vergoeding voor de aansluitkosten zal worden teruggestort op uw bank- of girorekening;

6. U ontvangt de aanschafprijs van € 69,- voor het door KPN geleverde, bij dit abonnement horende, ADSL modem retour.

7. Een abonnement bij Het Net voor ADSL Surfen wordt aangegaan voor een minimum periode van 12 maanden met een stilzwijgende verlenging van telkens dezelfde periode. U kunt uw abonnement niet tussentijds beëindigen. Indien u uw contract op wilt zeggen dient u dit uiterlijk 1 maand voor afloop van de contractsduur per brief aan Het Net kenbaar te maken;

8. Op een ADSL abonnement van Het Net zijn de Algemene Voorwaarden van Het Net van toepassing. Deze kunt u hier vinden;

9. De actiekorting wordt pas uitgekeerd nadat het ADSL abonnement is opgeleverd;

10. Het Net behoudt zich het recht om onterecht uitgekeerde kortingen terug te vorderen;

11. Het Net is gerechtigd eventueel openstaande posten te verrekenen met de actiekorting;

12. Het bovenstaande promotieaanbod is alleen geldig voor nieuwe abonnees op het ADSL-netwerk van KPN.
    Abonnees die binnen het netwerk van KPN van ISP wisselen hebben geen recht op de actie.

13. U krijgt op uw internet-telefoontikken standaard 10% korting op het referentie tarief van Het Net.

:finderoud:

Maar goed ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag of er een tooltje onder Mac OS X is waarmee ik de verbinding met de router kan regelen!!!

gr. Hub

Bijdrager
    Freek.

?!Internet-telefoontikken bij ADSL!? :cry:
    Daarvan af zijn was voor mij nou net (ook om snelheid natuurlijk) één van de redenen om ADSL te nemen.

Bijdrager
    buurman

Hub, dank voor de marketingtechnische analyse dat dit kpn’s antwoord is op zonnet gratis, dank voor de algemene voorwaarden. Waarom dan niet meteen deze vraag aan de kpn gesteld, ze zijn zo te zien scheutig met info…

P.S. hoe zit dat nu met het start-tarief?

Bijdrager
    Hub

Omdat ze op de internetsite schrijven:

ADSL Surftool. Dit programmaatje wordt gebruikt om de verbinding op te zetten en te verbreken.
    Dit programmaatje is nog niet geschikt voor Apple Macintosh. Mac OS gebruikers moeten zelf hun ethernetmodem bedienen

Maar je zou je browser kunnen laten opstarten met het configuratiescherm van de router in de ‘down’ stand en dit iedere keer handmatig naar ‘up’ brengen!?

Deze oplossing heb ik reeds voorgelegd aan Het Net met de vraag of in de toekomst MacOs gebruikers wel geholpen worden.

Maar goed ik had gehoopt dat op dit forum mensen met andere oplossingen zouden reageren!
    Of mij in ieder geval in de juiste richting zouden kunnen sturen.

gr. Hub

Bijdrager
    Hub

Mocht je geïnteresseerd zijn in het starttarief verwijs ik je graag naar de site van Het Net!

Anders verwijt je me straks weer van marketing technische prietpraat.

gr. Hub

Bijdrager
    Freek.

Zorrie Hub. Kan je niet helpen omdat ik zo’n HetNet-pakket niet ken. Sta ervan te kijken dat zoiets aangeboden wordt. Heb zelf een prima adsl-abo met ethernetmodem bij Planet. Succes verder ermee.

BTW, welkom op MacOSX.nl!

Bijdrager
    Hub

router bij dit pakket is een Thomson SpeedTouch 510 v4.

gr. Huub

Bijdrager
    BlackMAC

Heb ook tijdsurfen besteld van Hetnet.
    Je hoort altijd wel verhalen, van niet goed wel goed, belachelijk dit belachelijk dat, beter dit beter dat!
    Soms weet je het ook niet meer wat goed is.
    Maar ja, zoals een bekend persoon formuleerde, “elk voordeel heeft zijn nadeel”!
    Adsl vind ik nog steeds te duur, als KPN er aan verdient aan iets wat hen niets kost, waarom betalen jullie dan 35 euro in de maand!
    Adsl tijdsurfen lijkt voor mij een prima uitkomst , ik zie wel!
    Ik wacht nog op mijn pakketje:)
    Laat me weten of het prima werkt Hub!
    Succes verder!:wink:

Bijdrager
    Hub

Het werkt prima.

gr. Hub

Bijdrager
    trabant

stelregel bij ADSL-abo’s: wat goedkoop lijkt, is duur. vooral als ze stelposten hebben. als jouw mailprogramma elke 5 minuten de mail checkt, kan het nog duur worden.
    Ik was juist zo blij dat ADSL in NL eigenlijk alleen flat-fee was. In Duitsland is ADSL net zo’n abonnementenjungle als hier bij mobiel bellen. Dat gaan we hier dus ook krijgen.

Tip bij ASL-abo afsluiten: lees eerst in de kleine lettertjes hoe je er tzt weer af komt. Vooral die goedkope jongens moeten toch ergens hun winst pakken. Niemand vindt je aardig: ze willen allemaal aan je verdienen. Echt.

Bijdrager
    BlackMAC

hmmm, volgens mij waren het allemaal kleine letters!:?
    Ik denk wel dat ze me aardig vinden :innocent:
    ..en trouwens, wie checkt nou z’n mail om de 5 minuten:? lonely boy?
    Iedereen verdient wat aan mij, je moet mijn afschriften eens zien.

[size=18:96d53c164d][/size:96d53c164d]

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.